logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Frame i Bespoke: konkurs Samsung rozstrzygnięty

  PR 12.10.2024, przeczytano 361 razy
ilustracjastrzałka

10 października, podczas uroczystego webinaru OKK! design, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE”. Profesjonalne jury, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wspólnie wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej - sesji zdjęciowej wykonanej przez cenionego fotografa Szymona Brodziaka i reklamowej kampanii ambasadorskiej w prasie ogólnopolskiej oraz trzy wyróżnienia. Przedstawiamy nagrodzone prace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-frame-i-bespoke%3A-konkurs-samsung-rozstrzygniety,406070,artykul.html

Skierowany do studentów, architektów, projektantów, wizualizatorów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE” został rozstrzygnięty. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować go na Facebooku lub Instagramie i wypełnić formularz konkursowy na dedykowanej platformie konkursarchitekci.pl. Nadesłano niemal 150 zgłoszeń konkursowych.

Obrady jury

Znakomite grono Jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz oraz przedstawicieli mediów branżowych, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wyłoniło najlepsze projekty z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke.

W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 9 października 2024 roku w biurze dewelopera Echo Investment, weszli: arch. Jan Sikora (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), arch. Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska - Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.

Po burzliwych dyskusjach jury wybrało 9 prac, spośród których poprzez głosowanie wyłoniono laureatów - zwycięzcę nagrody głównej oraz trzy wyróżnienia. W czwartek, 10 października podczas uroczystego webinaru OKK! design, przewodniczący jury arch. Jan Sikora podsumował tegoroczną edycję konkursu oraz przedstawił nagrodzone projekty.

Laureaci konkursu

Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Agnieszka Kocoń z pracowni muro artisans.

Jury przyznało również trzy równorzędne wyróżnienia. Dwa wyróżnienia otrzymały projekty przygotowane przez Annę Muchę,natomiast trzecie zostało przyznane Karolinie Paduch z pracowni LP Design. Wyróżnione prace zdobyły atrakcyjne nagrody w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonym przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Anna Mucha

ilustracjastrzałka

Karolina Paduch

Personalizacja przestrzeni dzięki produktom Samsung

Telewizor Samsung The Frame i lodówka Bespoke to produkty, które dają możliwość personalizacji, pozwalając użytkownikom dostosować ich wygląd i funkcje do indywidualnych potrzeb i preferencji. Bespoke to linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki można dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.

Natomiast telewizor The Frame, wyposażony w Tryb Sztuki, daje możliwość wyświetlania dowolnych reprodukcji spośród zbioru wyselekcjonowanych dzieł sztuki. Co więcej, można je oglądać, gdy jest wyłączony, a każdy detal i tekstura, które do tej pory były niewidoczne na zwykłym telewizorze, zyskają na jakości. To zasługa matowej Powłoki Ekranu, dzięki której światło sztuczne i naturalne nie odbija się od ekranu. Dodatkowe efekty wizualne wprowadzą wymienne ramki magnetyczne. Za ich pomocą można zmieniać wygląd The Frame w zależności od indywidualnych potrzeb, a ich nałożenie jest bezproblemowe.

Wszystkim laureatom konkursu serdecznie gratulujemy!

Źródło: Samsung Electronics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024
Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w...
Zespół marketingu Shell Polska został uhonorowany prestiżową nagrodą w ramach XIII edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. To wyróżnienie podkreśla wyjątkowe zaangażowanie i osiągnięcia zespołu w realizacji kompleksowych działań marketingowych. Nagroda została wręczona 4 grudnia br. podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance w Warszawie.
Dyrektor Marketingu Roku - Rainbow z dwiema nagrodami
Za nami XIII Gala „Dyrektor Marketingu Roku”. Jury konkursu od 13 lat docenia wybitnych i odważnych marketerów. W tym gronie znalazło się również Rainbow.
Dyrektor Marketingu Roku 2024: Ekspertki z VeloBanku z nagrodami
Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764