logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Heart poszukuje technologicznych perełek z branży Marketing & Adtech

  PR 17.01.2019, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019. Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia z udziałem przedstawicieli biznesu – „Corporate Demo Day”. Wtedy też jury ogłosi laureata konkursu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-heart-poszukuje-technologicznych-perelek-z-branzy-marketing-and-adtech,380832,artykul.html

Do 30 stycznia The Heart czeka na zgłoszenia startupów, które oferują firmom technologiczne wsparcie w marketingu i reklamie. Do konkursu mogą zgłosić się młode spółki z całej Europy i Izraela, działające na rynku maksymalnie 5 lat. Warunkiem włączenia do konkursu jest co najmniej jedna udana współpraca z klientem korporacyjnym.

Do głównych obszarów działalności startupów poszukiwanych przez The Heart należą:

  • Omnichannel Marketing Automation
  • Content Marketing
  • Marketing Intelligence
  • Social Media Management
  • VR & AR in Marketing
  • AdTech
  • Conversational Bots & Live Chat
  • In-Store Marketing
  • Search Engine Marketing.

Z przesłanych zgłoszeń The Heart razem z przedstawicielami korporacji wyselekcjonuje 10 najciekawszych startupów, których rozwiązania mogą zrewolucjonizować branżę. Finaliści wezmą udział w wydarzeniu organizowanym przez The Heart, tzw. „Corporate Demo Day”. Każdy z nich będzie miał 7 min na zaprezentowanie swojego rozwiązania oraz szansę odpowiedzieć na pytania ze strony jury, które tworzy zespół liderów marketingu i innowacji z międzynarodowych korporacji i największych polskich firm, m.in.: Coca-Cola, Stroeer, PKO Bank Polski czy PZU.

- Celem Corporate Demo Day jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań technologicznych w danej branży naszym partnerom korporacyjnym. Startupy wyselekcjonowane przez jury oraz nasz zespół scoutów, oprócz wystąpień przed korporacjami, wezmą też udział w specjalnych sesjach networkingowych z przedstawicielami biznesu. Takie łączenie dwóch światów daje startupom możliwość nawiązania kontaktów z konkretnymi firmami, które mogą być zainteresowane wdrożeniem ich rozwiązań w swoich organizacjach. Z kolei dużym korporacjom pozwala zainspirować się najnowszymi rozwiązaniami w obszarze marketingu - mówi Maciej Marszałek, partner The Heart, który wraz z ekspertami z korporacji wybierze najlepsze technologie z branży Marketing & AdTech.

Zakwalifikowanie się do najlepszej dziesiątki startupów to szansa na zaistnienie w świadomości branży. Uczestnicy wydarzenia mogą nawiązywać nowe partnerstwa z globalnymi korporacjami współpracującymi z The Heart.

  • Zgłoszenia do konkursu należy wysyłać przez stronę internetową The Heart - TUTAJ

Źródło: The Heart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
Rafał Lampasiak ponownie Jurorem w Mad Stars
Dyrektor strategiczny Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group) - Rafał Lampasiak, po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
Twórczość lokalna w konkursie ArtInPost 2024
InPost zaprasza do udziału w piątej, jubileuszowej edycji ArtInPost. Ten doceniony przez branżę i konsumentów konkurs, skierowany jest do pasjonatów projektowania, autorów grafiki użytkowej oraz wszystkich tych, którzy chcą promować swój region, kulturę i wartości. Na uczestników tegorocznej odsłony wydarzenia czeka pula atrakcyjnych nagród takich jak Laptop Apple MacBook Pro,...
Kolejne nagrody dla Nobonobo za wzornictwo mebli
NOBONOBO kontynuuje swą imponującą drogę sukcesu, zdobywając prestiżowe wyróżnienia w świecie międzynarodowego designu. Stolik Flesia został uhonorowany nagrodą Iconic Awards 2024, po raz kolejny potwierdzając doskonałą jakość i unikalne wzornictwo, z jakich słynie NOBONOBO. Ponadto, firma z Łodygowic znalazła się w elitarnym gronie finalistów konkursu Elle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764