logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Miracle Makers w portfolio More Bananas

  PR 05.01.2023, przeczytano 355 razy

W październiku More Bananas rozpoczęło współpracę z marką The Miracle Makres - polskim producentem ubrań, bielizny i dodatków dla kobiet w ciąży i po porodzie. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii płatnych na Facebooku, Instagramie i w sieci Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-miracle-makers-w-portfolio-more-bananas,398535,artykul.html

Do zadań More Bananas należy prowadzenie kampanii reklamowych dla marki.

- Zadbamy o promocję The Miracle Makers w mediach społecznościowych i sieci Google. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej firmie. Będziemy podkreślać jakość i profesjonalizm, przybliżać ofertę marki, a także jej charakter - podsumowuje Piotr Siwiec, digital marketing coordinator w More Bananas.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialny jest: Piotr Siwiec (digital marketing coordinator). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

The Miracle Makers to rodzinna firma, produkująca ubrania, bieliznę i dodatki dla kobiet w ciąży i po porodzie. Marka podkreśla, że najważniejsza dla nich jest wygoda i uśmiech przyszłych i obecnych mam. Ubrania powstają przy współpracy z małymi, polskimi manufakturami, a tkaniny i dzianiny są certyfikowane. Firma kładzie nacisk na ekologiczne podejście, a w łańcuchu dostaw wykorzystuje papierowe opakowania i plastiki z recyclingu.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764