logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Polish High Fliers promuje polskie talenty

   31.03.2011, przeczytano 4146 razy
ilustracjastrzałka

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach planu promocji Polski rozpoczęło pierwszą faza nowej kampanii - wystartował serwis internetowy www.polishhighfliers.pl, prezentujący młodych polskich designerów, biznesmenów i naukowców posiadających potencjał by rozwijać wybrane przez siebie branże na skalę światową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-polish-high-fliers-promuje-polskie-talenty,12260,artykul.html

Projekt The Polish High Fliers stanowić ma próbę zagospodarowania pewnej niszy, przełamania stereotypów o Polsce i Polakach, w założeniach zaprezentowaną w nowatorski sposób. Zdaniem twórców projektu, warto mówić o wyróżniających się Polakach, którzy dzięki talentowi i ciężkiej pracy osiągają sukces nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Nie chodzi w tym przypadku o "narodowe ikony", ale ludzi młodych i aktywnych.

W serwisie www.polishhighfliers.pl prezentowane są zainteresowania i osiągnięcia designerów, naukowców i biznesmenów - młodych ludzi u progu kariery, którzy już pochwalić się mogą osiągnięciami i potencjałem

Wśród zaprezentowanych sylwetek znajdują się:

  • Janusz Kaniewski - projektant linii karoserii dla Lancii i Ferrari, butów Fila i Rossignol
  • Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiedzki - odkrywcy najstarszych na świecie śladów dinozaurów w Górach Świętokrzyskich
  • Jarosław Byrka - odkrywca algorytmu pozwalającego na optymalizację sieci telekomunikacyjnych
  • Wojciech Syrocki - założyciel firmy prowadzącej edukację dla dzieci z udziałem robotów
  • Patryk Strzelewicz - założyciel firmy produkującej kostki do gry RPG kupowane na całym świecie


Dzięki obranemu podejściu, MSZ chce pozycjonować Polskę jako nowoczesny i dynamiczny kraj kreowania innowacyjnych technologii, w którym wyrasta wielu wybitnych, twórczych ludzi.

Źródło: Partner of Promotion
www.polishhighfliers.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Dlaczego linki w tekście newsa nie są w żaden sposób oznaczone? Trzeba eksperymentować z myszką aby przekonać się co jest klikalne. Szkolny błąd, kompromitujący bardzo poważnie autorów layoutu.

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764