Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach planu promocji Polski rozpoczęło pierwszą faza nowej kampanii - wystartował serwis internetowy www.polishhighfliers.pl, prezentujący młodych polskich designerów, biznesmenów i naukowców posiadających potencjał by rozwijać wybrane przez siebie branże na skalę światową.
Projekt The Polish High Fliers stanowić ma próbę zagospodarowania pewnej niszy, przełamania stereotypów o Polsce i Polakach, w założeniach zaprezentowaną w nowatorski sposób. Zdaniem twórców projektu, warto mówić o wyróżniających się Polakach, którzy dzięki talentowi i ciężkiej pracy osiągają sukces nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Nie chodzi w tym przypadku o "narodowe ikony", ale ludzi młodych i aktywnych.
W serwisie www.polishhighfliers.pl prezentowane są zainteresowania i osiągnięcia designerów, naukowców i biznesmenów - młodych ludzi u progu kariery, którzy już pochwalić się mogą osiągnięciami i potencjałem
Wśród zaprezentowanych sylwetek znajdują się:
- Janusz Kaniewski - projektant linii karoserii dla Lancii i Ferrari, butów Fila i Rossignol
- Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiedzki - odkrywcy najstarszych na świecie śladów dinozaurów w Górach Świętokrzyskich
- Jarosław Byrka - odkrywca algorytmu pozwalającego na optymalizację sieci telekomunikacyjnych
- Wojciech Syrocki - założyciel firmy prowadzącej edukację dla dzieci z udziałem robotów
- Patryk Strzelewicz - założyciel firmy produkującej kostki do gry RPG kupowane na całym świecie
Dzięki obranemu podejściu, MSZ chce pozycjonować Polskę jako nowoczesny i dynamiczny kraj kreowania innowacyjnych technologii, w którym wyrasta wielu wybitnych, twórczych ludzi.
Źródło: Partner of Promotion
www.polishhighfliers.pl