logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Story Lab Polska – nowy gracz na rynku produkcji telewizyjnej

  PR 16.09.2020, przeczytano 1812 razy

The Story Lab (TSL), komórka contentowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwija kompetencje produkcyjne. Brand zyskuje nową szefową oraz wsparcie zasobów domu produkcyjnego Propeller Film.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-story-lab-polska-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-produkcji-telewizyjnej,388457,artykul.html

The Story Lab działa w strukturze Dentsu Aegis Network Polska od ponad roku. Do tej pory zajmował się wyłącznie dystrybucją formatów z globalnego katalogu TSL. Do sukcesów pierwszego roku działalności należy zaliczyć wprowadzenie do Polski formatu „Ninja Warrior”- program odbił się głośnym echem w mediach a jego drugą edycja możemy właśnie oglądać na antenie telewizji Polsat.

Obecnie TSL Polska rozwija kompetencje produkcyjne, by jako jeden z nielicznych oddziałów TSL na świecie, oprócz dystrybucji, zajmować się także produkcją nowych formatów. Managerem polskiego oddziału TSL została Patrycja Matuszewska, producentka związana z telewizją od ponad 20 lat, specjalizująca się w kompleksowym prowadzeniu projektów telewizyjnych. Producentka współtworzyła znane hity telewizyjne, takie jak „Taniec z Gwiazdami” i „Mam talent”. Zajmowała także się realizacją programów lifestylowych oraz poradnikowych. Była szefową porannego pasma „Pytanie na śniadanie” w TVP2 oraz producentką polskiej adaptacji popularnego show „Perfekcyjna pani domu” w TVN.

TSL Polska skorzysta także z zasobów Propeller Film, domu produkcyjnego, od lat prężnie działającego na rynku reklamowym. Połączone siły Propeller oraz TSL stanowić będą przewagę konkurencyjną w produkcji filmowej i reklamowej oraz zaprezentują szeroką paletę realizacji contentu: internetowego, streamingowego i telewizyjnego. Takie rozwiązanie stanowi nowość, nie tylko w strukturach Dentsu, ale i całego polskiego rynku.

- Mam nadzieję, że przygotowywane przez nas projekty oraz nowy zespół, z Patrycją na czele, zachęci klientów do częstszego i odważniejszego korzystania z form wideo, wykraczających poza klasyczne realizacje reklamowe, a emitentom i nadawcom pozwoli rozszerzyć ofertę projektów specjalnych. - Jarosław Boliński, Dyrektor Zarządzający Propeller/TSL

- Rynek eksploruje formy obrazkowe – telewizja, internet, platformy VOD i streamingowe, ciągle się zmieniają i trzeba szukać rozwiązań, które przyciągną też uwagę coraz bardziej wybrednego widza. W TSL będziemy szukać takich rozwiązań – tworzyć dedykowane koncepty, a przede wszystkim zachęcać i wspierać klientów, którzy jeszcze niezbyt swobodnie poruszają się w tej materii, żeby odważnie angażowali się w działania contentowe. Nowoczesne formy tego typu to dziś nieuchronny mariaż tego, czego wymaga widz oraz propozycji marek wobec swoich klientów - konsumentów. Wszystko to będzie można zamówić w The Story Lab. - Patrycja Matuszewska, Manager TSL Polska

The Story Lab zajmuje się produkcją i dystrybucją formatów telewizyjnych, filmów oraz contentu video. Jednocześnie oferuje reklamodawcom strategiczne rozwiązania w zakresie promocji i partnerstw w ramach kreowanych przez siebie formatów. Komórka działa na szesnastu rynkach świata, w tym w: Londynie, Los Angeles, Szanghaju, Moskwie, Paryżu, Madrycie czy Bombaju.

The Story Lab jest częścią sieci Dentsu Aegis Network. Zatrudnia ponad 300 specjalistów ze świata rozrywki, marketingu oraz planowania mediów. W 2019 roku globalnie TSL był koproducentem filmowej superprodukcji „Alita: Battle Angel”, a w Polsce – wielokrotnie nagradzanych filmów kinowych „Ukryta gra” oraz „Pan T.”

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764