logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Story Lab Polska – nowy gracz na rynku produkcji telewizyjnej

  PR 16.09.2020, przeczytano 447 razy

The Story Lab (TSL), komórka contentowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwija kompetencje produkcyjne. Brand zyskuje nową szefową oraz wsparcie zasobów domu produkcyjnego Propeller Film.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-story-lab-polska-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-produkcji-telewizyjnej,388457,artykul.html

The Story Lab działa w strukturze Dentsu Aegis Network Polska od ponad roku. Do tej pory zajmował się wyłącznie dystrybucją formatów z globalnego katalogu TSL. Do sukcesów pierwszego roku działalności należy zaliczyć wprowadzenie do Polski formatu „Ninja Warrior”- program odbił się głośnym echem w mediach a jego drugą edycja możemy właśnie oglądać na antenie telewizji Polsat.

Obecnie TSL Polska rozwija kompetencje produkcyjne, by jako jeden z nielicznych oddziałów TSL na świecie, oprócz dystrybucji, zajmować się także produkcją nowych formatów. Managerem polskiego oddziału TSL została Patrycja Matuszewska, producentka związana z telewizją od ponad 20 lat, specjalizująca się w kompleksowym prowadzeniu projektów telewizyjnych. Producentka współtworzyła znane hity telewizyjne, takie jak „Taniec z Gwiazdami” i „Mam talent”. Zajmowała także się realizacją programów lifestylowych oraz poradnikowych. Była szefową porannego pasma „Pytanie na śniadanie” w TVP2 oraz producentką polskiej adaptacji popularnego show „Perfekcyjna pani domu” w TVN.

TSL Polska skorzysta także z zasobów Propeller Film, domu produkcyjnego, od lat prężnie działającego na rynku reklamowym. Połączone siły Propeller oraz TSL stanowić będą przewagę konkurencyjną w produkcji filmowej i reklamowej oraz zaprezentują szeroką paletę realizacji contentu: internetowego, streamingowego i telewizyjnego. Takie rozwiązanie stanowi nowość, nie tylko w strukturach Dentsu, ale i całego polskiego rynku.

- Mam nadzieję, że przygotowywane przez nas projekty oraz nowy zespół, z Patrycją na czele, zachęci klientów do częstszego i odważniejszego korzystania z form wideo, wykraczających poza klasyczne realizacje reklamowe, a emitentom i nadawcom pozwoli rozszerzyć ofertę projektów specjalnych. - Jarosław Boliński, Dyrektor Zarządzający Propeller/TSL

- Rynek eksploruje formy obrazkowe – telewizja, internet, platformy VOD i streamingowe, ciągle się zmieniają i trzeba szukać rozwiązań, które przyciągną też uwagę coraz bardziej wybrednego widza. W TSL będziemy szukać takich rozwiązań – tworzyć dedykowane koncepty, a przede wszystkim zachęcać i wspierać klientów, którzy jeszcze niezbyt swobodnie poruszają się w tej materii, żeby odważnie angażowali się w działania contentowe. Nowoczesne formy tego typu to dziś nieuchronny mariaż tego, czego wymaga widz oraz propozycji marek wobec swoich klientów - konsumentów. Wszystko to będzie można zamówić w The Story Lab. - Patrycja Matuszewska, Manager TSL Polska

The Story Lab zajmuje się produkcją i dystrybucją formatów telewizyjnych, filmów oraz contentu video. Jednocześnie oferuje reklamodawcom strategiczne rozwiązania w zakresie promocji i partnerstw w ramach kreowanych przez siebie formatów. Komórka działa na szesnastu rynkach świata, w tym w: Londynie, Los Angeles, Szanghaju, Moskwie, Paryżu, Madrycie czy Bombaju.

The Story Lab jest częścią sieci Dentsu Aegis Network. Zatrudnia ponad 300 specjalistów ze świata rozrywki, marketingu oraz planowania mediów. W 2019 roku globalnie TSL był koproducentem filmowej superprodukcji „Alita: Battle Angel”, a w Polsce – wielokrotnie nagradzanych filmów kinowych „Ukryta gra” oraz „Pan T.”

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
Jakie rekordy przyniesie Black Friday?
Black Friday rozpoczyna najgorętszy w handlu okres w roku – czas  bożonarodzeniowych zakupów. Rok temu w sklepach online Polacy zostawili jedną trzecią świątecznego budżetu[1]. W tym – biorąc pod uwagę kilkukrotnie wyższy ruch w aplikacjach zakupowych – może być jeszcze lepiej. Tak przynajmniej wynika z raportu „M-commerce”,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764