logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Story przeprowadziło rebranding marki Weegree

  PR 17.02.2013, przeczytano 3342 razy
ilustracjastrzałka

The Story zaprojektowało markę Weegree, działającą w branży HR i oferującą dostarczanie wykwalifikowanych pracowników w budownictwie i przemyśle, logistyce oraz IT. Agencja była odpowiedzialna za naming, brand design i  strategię pozycjonowania firmy w segmencie human resources.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-story-przeprowadzilo-rebranding-marki-weegree,17973,artykul.html

Weegree jest efektem całkowitej zmiany opolskiej firmy STAR Express, działającej w branży oursourcingu pracowników. Firma należy do jej czołówki i obsługuje klientów z Holandii, Belgii, Francji i Niemiec. Po zakończeniu trwającego prawie rok procesu zmiany Weegree stało się firmą międzynarodową, która rozwija swoją pracę na rzecz klientów z zachodniej Europy, jednocześnie budując swoje lokalne oddziały w Polsce i Mołdawii.

Pierwszym etapem prac agencji było wykreowanie nowej nazwy. Klient brał pod uwagę wyrazy krótkie, z wolną domeną .com, które mogłyby stać się częścią filozofii marki. Tak powstała nazwa Weegree, jako połączenie wyrazów „We Agree”.

Konwencja marki firmy działającej w branży HR wymaga wykorzystania człowieka jako ważnego elementu komunikacji świata marki. W agencji The Story postanowili tę zasadę złamać i pokazać miasta, w których będą pracować rekrutowani przez Weegree specjaliści. Postacie pracowników natomiast stały się częścią identyfikacji na poziomie ozdobnych ilustracji.

Cały proces budowy marki został poprzedzony analizą konkurencji i benchmarków. Udało się stworzyć świat marki wraz z systemem identyfikacji wizualnej, który odpowiadał na zadanie sformułowane przez klienta. Proces kreacji trwał ponad 6 miesięcy, a jej wdrożenie kolejne pół roku. Prezentacja nowej marki odbyła się 7 lutego br. w Filharmonii Opolskiej.

Źródło: The Story

thestory.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764