logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Voice Senior w TVP2

  PR 22.12.2019, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Natalia Młudzik/TVP

Po sukcesach „The Voice of Poland” i „The Voice Kids”, Telewizja Polska zdecydowała postawić na seniorów. W nowym show zobaczymy występy ponad 20 utalentowanych muzycznie osób po 60. roku życia. Uczestnicy programu będą walczyć o tytuł Najlepszego Głosu w Polsce, 50 tysięcy złotych oraz wycieczkę marzeń o wartości 30 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-voice-senior-w-tvp2,385176,artykul.html

Występy uczestników talent show ocenią legendy polskiej muzyki: Alicja Majewska, Urszula Dudziak, Marek Piekarczyk oraz Andrzej Piaseczny. Trenerzy przyznają, że „The Voice Senior” pozwala spełnić marzenia, ale jest również zastrzykiem pozytywnej energii i radości dla seniorów. Program zabierze widzów w podróż pełną muzyki i pasjonujących wspomnień.

- Uczestnicy są wolnymi ludźmi, czyli mogą i chcą sobie pozwolić na coś, o czym marzyli całe życie. To jest dla nich nowe życie. Oni nie chcą zabłysnąć. Oni chcą po prostu się spełnić i fajnie zaśpiewać. I przeżyć to, co śpiewają – mówi Urszula Dudziak.

- Czasem dorosłym bardziej brakuje czegoś w życiu. Wydaje mi się, że zyskują czas, który trudno zagospodarować, a to nieprawda. Wtedy trzeba spojrzeć na siebie, pomyśleć: czego nie robiłem jeszcze, nie robiłam. Co całe życie chciałam, chciałem zrobić, ale nie miałem okazji. My tę okazję stwarzamy. To jest ten moment w życiu, kiedy możecie pokazać, jakimi naprawdę jesteście - tłumaczy Andrzej Piaseczny.

Na scenie zobaczymy m.in.: emerytowanego górnika, taksówkarza z ponad 30-letnim stażem, czy byłą pracownicę laboratorium. Wszystkich łączy miłość do muzyki, która jest ich pasją i towarzyszy im przez całe życie. Jednak dopiero teraz znaleźli w sobie odwagę, aby muzyka była na pierwszym miejscu.

Największą wartością tego programu jest jego idea. Jestem przekonana, że to nie kończy się na jednym występie i przejściu dalej albo nie. To rozbudzi jeszcze większą potrzebę rozwoju – wyjaśnia Alicja Majewska.

- Do naszego programu przychodzą ludzie, którym wierzę. Oni naprawdę wiedzą, o czym śpiewają. Jak mówili, nikt nie chciał ich słuchać, teraz posłuchają o czym śpiewają. Przysłowiowe wnuki zobaczą, jak świetne są ich babcie, dziadkowe. Ile potrafią, jaką mają radość, jaką mają energię - zapewnia Marek Piekarczyk.

Po pierwszym etapie - Przesłuchaniach w Ciemno, poznamy 16 półfinalistów, po czterech w drużynie każdego z trenerów. Ostatecznie w Wielkim Finale wystąpi ośmioro najlepiej śpiewających seniorów. O tym, kto zwycięży pierwszą polską edycję „The Voice Senior”, zdecydują widzowie, biorący udział w głosowaniu SMS.

Program poprowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel.

Źródło: Telewizja Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764