logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Voice Senior w TVP2

  PR 22.12.2019, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Natalia Młudzik/TVP

Po sukcesach „The Voice of Poland” i „The Voice Kids”, Telewizja Polska zdecydowała postawić na seniorów. W nowym show zobaczymy występy ponad 20 utalentowanych muzycznie osób po 60. roku życia. Uczestnicy programu będą walczyć o tytuł Najlepszego Głosu w Polsce, 50 tysięcy złotych oraz wycieczkę marzeń o wartości 30 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-voice-senior-w-tvp2,385176,artykul.html

Występy uczestników talent show ocenią legendy polskiej muzyki: Alicja Majewska, Urszula Dudziak, Marek Piekarczyk oraz Andrzej Piaseczny. Trenerzy przyznają, że „The Voice Senior” pozwala spełnić marzenia, ale jest również zastrzykiem pozytywnej energii i radości dla seniorów. Program zabierze widzów w podróż pełną muzyki i pasjonujących wspomnień.

- Uczestnicy są wolnymi ludźmi, czyli mogą i chcą sobie pozwolić na coś, o czym marzyli całe życie. To jest dla nich nowe życie. Oni nie chcą zabłysnąć. Oni chcą po prostu się spełnić i fajnie zaśpiewać. I przeżyć to, co śpiewają – mówi Urszula Dudziak.

- Czasem dorosłym bardziej brakuje czegoś w życiu. Wydaje mi się, że zyskują czas, który trudno zagospodarować, a to nieprawda. Wtedy trzeba spojrzeć na siebie, pomyśleć: czego nie robiłem jeszcze, nie robiłam. Co całe życie chciałam, chciałem zrobić, ale nie miałem okazji. My tę okazję stwarzamy. To jest ten moment w życiu, kiedy możecie pokazać, jakimi naprawdę jesteście - tłumaczy Andrzej Piaseczny.

Na scenie zobaczymy m.in.: emerytowanego górnika, taksówkarza z ponad 30-letnim stażem, czy byłą pracownicę laboratorium. Wszystkich łączy miłość do muzyki, która jest ich pasją i towarzyszy im przez całe życie. Jednak dopiero teraz znaleźli w sobie odwagę, aby muzyka była na pierwszym miejscu.

Największą wartością tego programu jest jego idea. Jestem przekonana, że to nie kończy się na jednym występie i przejściu dalej albo nie. To rozbudzi jeszcze większą potrzebę rozwoju – wyjaśnia Alicja Majewska.

- Do naszego programu przychodzą ludzie, którym wierzę. Oni naprawdę wiedzą, o czym śpiewają. Jak mówili, nikt nie chciał ich słuchać, teraz posłuchają o czym śpiewają. Przysłowiowe wnuki zobaczą, jak świetne są ich babcie, dziadkowe. Ile potrafią, jaką mają radość, jaką mają energię - zapewnia Marek Piekarczyk.

Po pierwszym etapie - Przesłuchaniach w Ciemno, poznamy 16 półfinalistów, po czterech w drużynie każdego z trenerów. Ostatecznie w Wielkim Finale wystąpi ośmioro najlepiej śpiewających seniorów. O tym, kto zwycięży pierwszą polską edycję „The Voice Senior”, zdecydują widzowie, biorący udział w głosowaniu SMS.

Program poprowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel.

Źródło: Telewizja Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zdalnie w domu” - projekt edu-kwaratannowy dla dzieci, rodziców i firm
Zamknięte przedszkole i rodzic sam z dzieckiem w domu. Szkoła zadaje niekończące się prace domowe. Dzieci zostają same z wątpliwościami. Pytają rodzica, lecz ten, mimo najlepszych chęci, nie potrafi wszystkiego wytłumaczyć. On też ma zdalną pracę i zawodowe obowiązki. Jak w obecnej sytuacji pogodzić życie rodzinne z zawodowym?
Facebook Neli Małej Reporterki zanotował wzrost o 455 proc.
W czasie pandemii i restrykcji związanych z wychodzeniem z domu, Polacy chętniej niż dotychczas korzystają z Internetu. Platformy internetowe do oglądania seriali, filmów i programów, cieszą się przyrostem widzów na poziomie kilku milionów[1]. Jak to wygląda w social mediach?
Brak reklam, możliwość odtwarzania w tle i w trybie offline ulubionych materiałów to główne benefity YouTube Premium. Użytkownicy wybranych urządzeń Galaxy mogą skorzystać z nich bez opłat nawet przez 4 miesiące.
CNN, BBC i Euronews przekażą czas antenowy na komunikaty dotyczące koronawirusa
Trzej światowi giganci telewizyjni, CNN International, BBC Global News oraz Euronews, łączą siły, aby zapewnić darmowy czas antenowy organom zajmującymi się ochroną zdrowia na promocję istotnych informacji mających na celu zwalczanie globalnego kryzysu zdrowotnego wywołanego pandemią koronawirusa. Trzech nadawców dotrze do ponad 800 mln odbiorców na całym świecie.
#Kochamnieodwiedzam - akcja Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia
Od końca marca br. w specjalnej akcji #KochamNieOdwiedzam muzyczne stacje Grupy Radiowej Agory zachęcają swoich słuchaczy do pozostawania w domach nawet w czasie Wielkanocy w związku z sytuacją związaną z koronawirusem. Na antenach rozgłośni można zadedykować bliskim piosenkę, a także połączyć się z tymi, z którymi zwykle siadamy do wielkanocnego stołu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764