logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Thea z kampanią profilaktyczną “Kochamy Twoje oczy”

  PR 07.03.2023, przeczytano 1327 razy
ilustracjastrzałka

Producent preparatów okulistycznych Thea stawia na profilaktykę i rozpoczyna kampanię „Thea – kochamy TWOJE oczy”. Obecnie trwa sampling produktów oraz działania digital. Celem akcji jest zwrócenie uwagi konsumentów na coraz powszechniej występujący syndrom widzenia komputerowego (CVS), który objawia się zmęczeniem oczu, niewyraźnym widzeniem, nadwrażliwością na ostre światło i uczuciem pieczenia pod powiekami. Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada White Paper Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/thea-z-kampania-profilaktyczna-%E2%80%9Ckochamy-twoje-oczy_,399200,artykul.html

Kampania stawia na edukację dotyczącą prawidłowej higieny oczu oraz metod dbania o wzrok. Do kampanii “Kochamy TWOJE oczy” został włączony sampling - jako jedno z najbardziej efektywnych działań marketingowych.

- Klienci mogą bez konieczności ponoszenia kosztu przetestować produkt i zdecydować, czy sięgną po niego przy kolejnych zakupach. Dzięki tej akcji budujemy wśród odbiorców świadomość marki i jej wizerunek - podkreśla Aleksandra Ostrowska, Project Manager White Paper Agency.

Sampling nawilżających kropli do oczu Hyabak jest prowadzony w 10 największych miastach Polski do 13 marca 2023. Produkt oraz broszury dotyczące higieny oczu rozdawane są w okolicach biurowców m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie i Katowicach.

Kampanii towarzyszą działania PR - w tym wizyta oraz czat z ekspertem w Dzień Dobry TVN, współpraca z mediami lokalnymi - oraz kampanie w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku), działania SEM oraz kampania w sieci reklamowej Google Ads.
Materiały Thea Polska

Materiały Thea Polska

- Syndrom widzenia komputerowego (CSV) to problem, który coraz częściej występuje w naszym społeczeństwie. Postęp technologiczny sprawia, że bardzo dużo czasu spędzamy przed ekranami oraz monitorami, przez co nasze oczy są suche, zmęczone i podrażnione. Aby przeciwdziałać tym objawom wystarczy podjąć proste działania, takie jak nawilżanie oczu, przerwy w pracy czy wykonywanie prostych ćwiczeń. Celem kampanii i akcji profilaktycznej prowadzonej przez Thea Polska jest edukacja na temat prawidłowej higieny oczu. Kampania zrzeszona jest pod egidą strony www.dbamooczy.pl. W ramach kampanii zaproponowaliśmy działania wizerunkowe oraz zasięgowe, które pozwolą na dotarcie do szerokiego grona odbiorców - wyjaśnia Aleksandra Ostrowska, Project Manager White Paper Agency.

Francuska marka Thea jest stałym klientem agencji White Paper Agency od początku 2023 roku, po wygraniu przetargu w grudniu 2022. Umowa pomiędzy Thea Polska i White Paper Agency obejmuje wsparcie marki przez cały 2023 rok.

Źródło: Thea Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764