logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Theska Concept Store wspiera polskie marki

  PR 30.04.2020, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

Od kwietnia Theska Concept Store ruszyła z kampanią promującą polskie firmy tworzące oryginalne produkty wnętrzarskie. Zachęcamy do szukania nowych unikatowych produktów, które nie tylko będą służyły ich właścicielom pod względem funkcjonalnym, ale będą również niezwykłą, dekoracyjną ozdobą, która nada wnętrzu artystycznego wyglądu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/theska-concept-store-wspiera-polskie-marki,386844,artykul.html

Na naszym blogu zamieszczamy artykuły o tym w jaki sposób można wspierać lokalny biznes i dlaczego warto to robić. Chcemy jeszcze mocniej zwrócić uwagę na bardzo ważny aspekt jakim są odpowiedzialne społecznie zakupy. Pokazujemy wszystkim wielbicielom pięknych wnętrz oraz  oryginalnych mebli i dodatków home decor, że wysokiej jakości, wartościowe produkty są ponadczasowe i dzięki nim ograniczamy zużycie naturalnych surowców. Zaprojektowane w duchu zrównoważonego rozwoju wyznaczają przyszłe trendy w zakresie urządzania wnętrz.

W ramach kampanii codziennie przedstawiamy w mediach społecznościowych jedną markę, pokazując jej produkty, ale i opisując historie i wartości, którymi kierują się jej projektanci. Produkt, które tworzą są wyjątkowe, gdyż są to przedmioty z duszą, tworzone ręcznie z sercem wkładanym w każdą jedną sztukę.

ilustracjastrzałka

Źródło: Theska Concept Store

www.theskastore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764