logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.media – rozwiązanie biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję

  PR 22.10.2020, przeczytano 567 razy

Agencja digital marketingu They.pl na początku 2020 roku uruchomiła nowy projekt mediowy z wykorzystaniem modeli opartych na sztucznej inteligencji – THEY.MEDIA. Celem prowadzonych kampanii reklamowych realizowanych z wykorzystaniem AI jest przede wszystkim integracja wielu kanałów komunikacji i optymalizacja ich wzajemnych zależności. THEY.MEDIA to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim markom docierającym do dużej grupy odbiorców. Ich działanie generuje bowiem wiele zależności między kanałami reklamowymi oraz możliwości redukcji kosztów i zwiększenia jakości ruchu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.media-%E2%80%93-rozwiazanie-biznesowe-wykorzystujace-sztuczna-inteligencje,388902,artykul.html

Według Forrester Consulting aż 75% firm e-commerce zaadaptowało technologię opartą na sztucznej inteligencji (AI) lub jest na etapie jej adaptacji, a 95% z nich uważa AI za przyszłość. Uruchomienie marki THEY.MEDIA było więc dla agencji naturalnym kierunkiem rozwoju. Jej przedstawiciele prezentują pogląd, że działania marketingowe wykorzystujące sztuczną inteligencję to gwarancja zwiększenia sprzedaży online i offline, a także wpływu na doświadczenia zakupowe oraz decyzje biznesowe konsumentów.

- Dzięki wdrożeniu nowej technologii bazujacej na silnikach sztucznej inteligencji, takich jak eCRM firmy Synerise, której jesteśmy partnerem, międzynarodowej platformy CDP oraz inteligentnych silników reklamowych (Programmatic, Social Ads), nasi klienci mają do dyspozycji kompletne rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji, dzięki którym jesteśmy w stanie prowadzić cały lejek sprzedażowy, mocno zwiększając efektywność prowadzonych przez nas projektów już w bardzo krótkim czasie – mówi Mikołaj Salecki, Digital Business Director w THEY.MEDIA.

Z rozwiązań They.pl korzystają obecnie m.in. takie marki, jak: Booking.com, Bridgestone, CCC, H&M,  New Balance, RTV Euro AGD, Tubądzin czy Velux.

- Działania wykorzystujące sztuczną inteligencję wspierają procesy sprzedażowe prowadzone przez naszych klientów. Korzystając z AI, wprowadziliśmy na polski rynek m.in. trzy modele obuwia New Balance. Działania digital 360° wsparte silnikami AI w wybranych systemach reklamowych pozwoliły nam dotrzeć do ponad 12 mln użytkowników – podkreśla Mikołaj Salecki. Sztuczna inteligencja odegrała także kluczową rolę w opracowaniu oraz wdrożeniu koncepcji długofalowych działań promocyjnych oraz reklamowych na rynkach polskim i niemieckim, mających na celu bezpośrednie wygenerowanie sprzedaży w kanałach online dla marki Candy. Udało nam się wówczas zaangażować ponad 10 tys. uczestników promocji oraz dotrzeć w efektywny sposób do ponad 90% grupy docelowej – dodaje Mikołaj Salecki.

Oferta THEY.MEDIA to nie tylko zaawansowana technologia, ale cały proces tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – począwszy od przygotowania strategii marki, produktów, produkcji materiałów oraz wykorzystania zaplecza Data Science They.pl, poprzez kampanie oparte na AI w wyszukiwarkach, formatach displayowych czy eCRM, a skończywszy na kampaniach celowanych – lead generation, ROPO czy kampaniach e-trade i marketplaces.

- Zmieniamy teraźniejszość mediów cyfrowych. W naszych działaniach łączymy kreatywność z efektywnością, sprawiając, że sztywny świat liczb, w którym najważniejszy jest wynik, zaczyna inspirować do działania. Udowadniamy, że sztuczna inteligencja wspiera procesy cyfrowe, pozytywnie wpływając na ich zmianę – podsumowuje Mikołaj Salecki.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764