logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl dla marki Joanna

  PR 07.08.2019, przeczytano 491 razy

Do grona klientów They.pl dołączyła marka Joanna. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę kanałów social media, oraz działania z zakresu influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-dla-marki-joanna,383515,artykul.html

Agencja zajmuje się prowadzeniem profili marki w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie. They.pl odpowiada również za tworzenie koncepcji kreatywnych dotyczących promocji kosmetyków do włosów wśród influencerów oraz egzekujcę działań.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna to dynamicznie rozwijająca się polska firma działająca na rynku od ponad 35 lat. Obecnie w swoim portfolio posiada ponad 500 produktów i jest też wiodącym graczem na rynku koloryzacji, depilacji oraz peelingów myjących.

Źródło: They.pl

www.they.pl

Dodatkowe informacje:

They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu oraz wzrostu e-commerce na rynkach PL, CEE i DACH. Pracuje m.in. dla takich marek jak: Booking.com, Bridgestone, Candy, Caparol, CCC, Coty, Hoover, ING, LOT, Nestle, New Balance, Roche, RTV Euro AGD, The Body Shop, Tubądzin, Velux.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764