logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl odpowiedzialna za kampanię Nestlé Pure Life z Otylią Jędrzejczak

  PR 05.07.2021, przeczytano 430 razy

Otylia Jędrzejczak od stycznia 2021 roku pełni funkcję ambasadorki wody źródlanej Nestlé Pure Life od Nestlé Waters. Mistrzyni olimpijska wspiera markę w edukowaniu rodziców w temacie zdrowego nawadniania dzieci, a także zachęca do uczenia dzieci systematycznego picia wody poprzez zabawę. Za koordynację współpracy z ambasadorką odpowiedzialna jest agencja They.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-odpowiedzialna-za-kampanie-nestl%C3%A9-pure-life-z-otylia-jedrzejczak,392145,artykul.html

Nestlé Pure Life to wysokiej jakości woda źródlana z polskiego źródła, odpowiednia do codziennego picia, polecana przez Instytut Matki i Dziecka w żywieniu dzieci powyżej pierwszego roku życia i kobiet w ciąży. W najnowszej kampanii wizerunkowej, której twarzą została Otylia Jędrzejczak, marka promuje dbanie o codzienne nawadnianie się. Kampania pod hasłem „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” jest prowadzona głównie w internecie, za pośrednictwem strony internetowej marki Nestlé Pure Life. Agencja They.pl zajęła się przygotowaniem strategii oraz koordynacją współpracy z ambasadorką – Otylią Jędrzejczak, przygotowała sesję zdjęciową oraz serię materiałów wideo. Agencja była również odpowiedzialna za stworzenie KV, które zostały wykorzystane na POS-ach w sklepach.

Celem kampanii „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” jest przede wszystkim uświadomienie zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom, jak ważny jest wpływ prawidłowego nawadniania na funkcjonowanie organizmu. Marka chce zaszczepić dobre nawyki wśród dzieci oraz zadbać o zdrową przyszłość najmłodszych. Otylia Jędrzejczak, która została twarzą marki, w ramach współpracy edukuje rodziców i pokazuje im, jak na co dzień wdrażać zdrowe nawyki w swoich domach.

- Udział w kampanii marki Nestlé to dla mnie ogromne wyróżnienie. Cieszę się, że mogę być częścią tak ważnego i zarazem potrzebnego projektu. Sama od kilku lat jestem mamą i robię wszystko, by wspierać prawidłowy rozwój moich dzieci. Działania, które wraz z agencją They.pl realizujemy dla marki Nestlé są niezwykle złożone, działamy na wielu polach – od sesji zdjęciowej aż po regularną komunikację na moich profilach w mediach społecznościowych. Bardzo doceniam możliwość stałego kontaktu z agencją na każdym etapie, dzięki temu wiem, że z sukcesem zrealizujemy wspólnie naszą długoterminową kampanię promującą wodę Nestlé Pure Life – mówi Otylia Jędrzejczak.

Wizerunek Otylii Jędrzejczak pojawił się dotychczas w kampanii display, a także na standach w sklepach. Jędrzejczak wzięła także udział w sesji zdjęciowej, której efekty można było oglądać m.in. w magazynie „VIVA”. Woda Nestlé Pure Life oraz kampania z udziałem Otylii jest promowana również na wydarzeniach Fundacji Otylii Jędrzejczak prowadzonych w całym kraju.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764