logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl partnerem digitalowym Tedxwarsawwomen

  PR 07.11.2019, przeczytano 306 razy

TEDxWarsawWomen ponownie dzieje się w Polsce. Konferencja organizowana na licencji TED, znanego na całym świecie wydarzenia poświęconego rozpowszechnianiu wartościowych idei, już 6 grudnia 2019 roku zagości na deskach Teatru 6. piętro w PKiN w Warszawie. Partnerem wydarzenia została agencja digital marketingu They.pl, która zajmie się m.in. obsługą mediów społecznościowych konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-partnerem-digitalowym-tedxwarsawwomen,384627,artykul.html

TEDxWarsawWomen to lokalny niezależny projekt zrzeszający ponad 500 uczestników oraz wyjątkowych mówców – przedstawicieli świata biznesu, nauki oraz sztuki. Jego celem jest rozpowszechnianie wartościowych idei oraz pobudzanie do działania w obszarze technologii, rozrywki oraz designu. Konferencja to wiele dyskusji oraz prezentacji, w trakcie których są poruszane istotne  tematy. TEDxWarsawWomen to program skoncentrowany na kobietach, które stanowią liczne grono zarówno wśród publiczności, jak i prelegentów. Tegoroczna edycja TEDxWarsawWomen odbędzie się pod hasłem „Bold + Brilliant”.

- W tym roku jesteśmy Bold+Brilliant. Jest to motyw przewodni TEDxWarsawWomen 2019. Tegoroczna edycja to ukłon w stronę pobudzającego myślenia, święto sprytu, a także błyskotliwych osobowości, które swoją postawą reprezentują wartości ważne dla współczesnych kobiet. Konferencje TEDxWomen odbywają się jednocześnie na całym świecie i tworzą globalną społeczność osób zainteresowanych inicjowaniem pozytywnych zmian. Przez ostatnie lata stworzyliśmy taką społeczność w Warszawie i cały czas rośniemy w siłę – podkreśla Elena Pawęta, Head Organizer, TEDxWarsawWomen.

Agencja They.pl została partnerem digitalowym wydarzenia. Do jej zadań należy prowadzenie komunikacji w wybranych mediach społecznościowych oraz wsparcie wydarzenia w obszarze digitalowym.

- TEDxWarsawWomen to wydarzenie organizowane ku czci kobiet – odkrywające ich talenty, przełamujące wszelkie bariery. To niezwykle potrzebna idea, w którą angażujemy się nie tylko zawodowo. Wartości reprezentowane przez uczestników oraz prelegentów biorących udział w konferencji są bliskie naszej firmie – tym bardziej, że większość stanowisk kierowniczych w They.pl zajmują kobiety, które każdego dnia stają się motorem napędowym naszej działalności. Swoim zaangażowaniem budują nasz zespół. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego wyjątkowego projektu – mówi Adrianna Kubik-Przybył, Business Director w They.pl.

TEDxWarsawWomen to zderzenie niezwykłych osobowości, a także inspirujące warsztaty oraz dyskusje. Tegoroczna edycja odbędzie się 6 grudnia 2019 roku w PKiN w Warszawie.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764