logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl partnerem digitalowym Tedxwarsawwomen

  PR 07.11.2019, przeczytano 110 razy

TEDxWarsawWomen ponownie dzieje się w Polsce. Konferencja organizowana na licencji TED, znanego na całym świecie wydarzenia poświęconego rozpowszechnianiu wartościowych idei, już 6 grudnia 2019 roku zagości na deskach Teatru 6. piętro w PKiN w Warszawie. Partnerem wydarzenia została agencja digital marketingu They.pl, która zajmie się m.in. obsługą mediów społecznościowych konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-partnerem-digitalowym-tedxwarsawwomen,384627,artykul.html

TEDxWarsawWomen to lokalny niezależny projekt zrzeszający ponad 500 uczestników oraz wyjątkowych mówców – przedstawicieli świata biznesu, nauki oraz sztuki. Jego celem jest rozpowszechnianie wartościowych idei oraz pobudzanie do działania w obszarze technologii, rozrywki oraz designu. Konferencja to wiele dyskusji oraz prezentacji, w trakcie których są poruszane istotne  tematy. TEDxWarsawWomen to program skoncentrowany na kobietach, które stanowią liczne grono zarówno wśród publiczności, jak i prelegentów. Tegoroczna edycja TEDxWarsawWomen odbędzie się pod hasłem „Bold + Brilliant”.

- W tym roku jesteśmy Bold+Brilliant. Jest to motyw przewodni TEDxWarsawWomen 2019. Tegoroczna edycja to ukłon w stronę pobudzającego myślenia, święto sprytu, a także błyskotliwych osobowości, które swoją postawą reprezentują wartości ważne dla współczesnych kobiet. Konferencje TEDxWomen odbywają się jednocześnie na całym świecie i tworzą globalną społeczność osób zainteresowanych inicjowaniem pozytywnych zmian. Przez ostatnie lata stworzyliśmy taką społeczność w Warszawie i cały czas rośniemy w siłę – podkreśla Elena Pawęta, Head Organizer, TEDxWarsawWomen.

Agencja They.pl została partnerem digitalowym wydarzenia. Do jej zadań należy prowadzenie komunikacji w wybranych mediach społecznościowych oraz wsparcie wydarzenia w obszarze digitalowym.

- TEDxWarsawWomen to wydarzenie organizowane ku czci kobiet – odkrywające ich talenty, przełamujące wszelkie bariery. To niezwykle potrzebna idea, w którą angażujemy się nie tylko zawodowo. Wartości reprezentowane przez uczestników oraz prelegentów biorących udział w konferencji są bliskie naszej firmie – tym bardziej, że większość stanowisk kierowniczych w They.pl zajmują kobiety, które każdego dnia stają się motorem napędowym naszej działalności. Swoim zaangażowaniem budują nasz zespół. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego wyjątkowego projektu – mówi Adrianna Kubik-Przybył, Business Director w They.pl.

TEDxWarsawWomen to zderzenie niezwykłych osobowości, a także inspirujące warsztaty oraz dyskusje. Tegoroczna edycja odbędzie się 6 grudnia 2019 roku w PKiN w Warszawie.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764