logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl partnerem raportu „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce”

  PR 07.09.2020, przeczytano 488 razy

Agencja digital marketingu They.pl została partnerem raportu „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce”, który jest zbiorem cennych informacji dla wszystkich osób oraz podmiotów funkcjonujących w strefie e-biznesu. Badanie zostało zrealizowane w czerwcu i lipcu 2020 roku. Patronem medialnym projektu i raportu są Wirtualna Polska, Money.pl i Forbes Women.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-partnerem-raportu-_potencjal-kobiet-w-e-biznesie.-wiedza-o-e-commerce_,388341,artykul.html

Fundacja Kobiety e-biznesu wspiera kobiety w rozwoju personalnym i zawodowym. Dzieli się wiedzą, pomysłami i opiniami na temat możliwości prowadzenia biznesu online. Celem przygotowanego przez nią raportu było poznanie postaw, wyzwań i motywacji związanych z uruchamianiem i rozwojem biznesu online w Polsce. Agencja They.pl, wsparła projekt merytorycznie. W raporcie pojawił się m.in. komentarz Adrianny Kubik, business director oraz członka zarządu agencji, która podjęła analizę działań związanych ze zwiększeniem sprzedaży online.

- Wszelkie aspekty związane z aktywizacją kobiet oraz ich rozwojem – nie tylko zawodowym, ale również osobistym są dla nas niezwykle istotne. Zawsze z wielką przyjemnością angażujemy się w projekty, które stawiają kobiety w roli głównej. Nie inaczej było tym razem. Współpraca z Fundacją Kobiety e-biznesu to dla nas ogromna przyjemność i szansa na to, by jeszcze precyzyjniej dotrzeć do kobiet i wspierać je w ich działalności biznesowej. Cieszymy się na nasz wkład w tak ważny i potrzebny raport, którego wnioski przyczynią się do lepszego zrozumienia i poznania potrzeb osób chcących rozwijać się w e-commerce – wskazuje Adrianna Kubik, business director oraz członek zarządu w They.pl.

Raport „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce” powstał, by inspirować do budowania i rozwoju własnych biznesów internetowych, a także być drogowskazem dla firm, które dysponują narzędziami oraz platformami wykorzystywanymi do budowy i funkcjonowania e-sklepów.

  • Raport dostępny jest TUTAJ

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764