Agencja digital marketingu They.pl została partnerem raportu „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce”, który jest zbiorem cennych informacji dla wszystkich osób oraz podmiotów funkcjonujących w strefie e-biznesu. Badanie zostało zrealizowane w czerwcu i lipcu 2020 roku. Patronem medialnym projektu i raportu są Wirtualna Polska, Money.pl i Forbes Women.
Fundacja Kobiety e-biznesu wspiera kobiety w rozwoju personalnym i zawodowym. Dzieli się wiedzą, pomysłami i opiniami na temat możliwości prowadzenia biznesu online. Celem przygotowanego przez nią raportu było poznanie postaw, wyzwań i motywacji związanych z uruchamianiem i rozwojem biznesu online w Polsce. Agencja They.pl, wsparła projekt merytorycznie. W raporcie pojawił się m.in. komentarz Adrianny Kubik, business director oraz członka zarządu agencji, która podjęła analizę działań związanych ze zwiększeniem sprzedaży online.
- Wszelkie aspekty związane z aktywizacją kobiet oraz ich rozwojem – nie tylko zawodowym, ale również osobistym są dla nas niezwykle istotne. Zawsze z wielką przyjemnością angażujemy się w projekty, które stawiają kobiety w roli głównej. Nie inaczej było tym razem. Współpraca z Fundacją Kobiety e-biznesu to dla nas ogromna przyjemność i szansa na to, by jeszcze precyzyjniej dotrzeć do kobiet i wspierać je w ich działalności biznesowej. Cieszymy się na nasz wkład w tak ważny i potrzebny raport, którego wnioski przyczynią się do lepszego zrozumienia i poznania potrzeb osób chcących rozwijać się w e-commerce – wskazuje Adrianna Kubik, business director oraz członek zarządu w They.pl.
Raport „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce” powstał, by inspirować do budowania i rozwoju własnych biznesów internetowych, a także być drogowskazem dla firm, które dysponują narzędziami oraz platformami wykorzystywanymi do budowy i funkcjonowania e-sklepów.
- Raport dostępny jest TUTAJ
Źródło: They.pl