logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl partnerem Tiktoka w Polsce

  PR 26.10.2020, przeczytano 339 razy

Agencja digital marketingu They.pl i TikTok podpisały umowę partnerską w kontekście kampanii reklamowych na rynku CEE. Obie strony widzą ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacji dla klientów They.pl z wykorzystaniem platformy TikTok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-partnerem-tiktoka-w-polsce,388935,artykul.html

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.

- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi. Wraz z marką Panasonic promowaliśmy nowy produkt z wykorzystaniem influencer marketingu. Ta kampania dotarła do przeszło 150 tys. osób, które scharakteryzowaliśmy jako naszą grupę docelową. Natomiast naszą kampanię reklamową dla marki Lirene, której celem było wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, zobaczyło na platformie ponad 210 tys. osób – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.

TikTok to aplikacja mobilna służąca do wysyłania krótkich filmów trwających od 15 do 60 s. Użytkownicy platformy to obecnie przede wszystkim osoby powyżej 18 r.ż. (66% wszystkich użytkowników), a w szczególności użytkownicy w grupie wiekowej 18-24 (45%). Agencja przekonuje, że odnotowany w ostatnim czasie wzrost średniej wieku użytkowników platformy otwiera nowe możliwości działań reklamowych z klientami za pośrednictwem tej aplikacji.

Platforma TikTok oferuje szerokie możliwości reklamowe, rozpoczynając od kampanii zasięgowych, poprzez kampanie na zaangażowanie, kończąc na kampaniach nastawionych na bezpośrednie odpowiedzi (konwersje). TikTok jest także otwarty na klientów, którzy nie posiadają jeszcze konta na platformie. System umożliwia biwem ustawienie kampanii w taki sposób, aby od razu po kliknięciu w reklamę nastąpiło przekierowanie na zewnętrzną stronę docelową. System reklamowy umożliwia również uruchomienie kampanii kontekstowych (Content Ads), w tym kampanii Hashtag Challenge, która jest jedną z najbardziej angażujących taktyk dostępnych na platformie. Hashtag Challenge pozwala markom na budowanie świadomości, tworzenie powiązanych treści oraz rozwijanie społeczności TikTok.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764