logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl partnerem Tiktoka w Polsce

  PR 26.10.2020, przeczytano 301 razy

Agencja digital marketingu They.pl i TikTok podpisały umowę partnerską w kontekście kampanii reklamowych na rynku CEE. Obie strony widzą ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacji dla klientów They.pl z wykorzystaniem platformy TikTok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-partnerem-tiktoka-w-polsce,388935,artykul.html

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.

- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi. Wraz z marką Panasonic promowaliśmy nowy produkt z wykorzystaniem influencer marketingu. Ta kampania dotarła do przeszło 150 tys. osób, które scharakteryzowaliśmy jako naszą grupę docelową. Natomiast naszą kampanię reklamową dla marki Lirene, której celem było wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, zobaczyło na platformie ponad 210 tys. osób – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.

TikTok to aplikacja mobilna służąca do wysyłania krótkich filmów trwających od 15 do 60 s. Użytkownicy platformy to obecnie przede wszystkim osoby powyżej 18 r.ż. (66% wszystkich użytkowników), a w szczególności użytkownicy w grupie wiekowej 18-24 (45%). Agencja przekonuje, że odnotowany w ostatnim czasie wzrost średniej wieku użytkowników platformy otwiera nowe możliwości działań reklamowych z klientami za pośrednictwem tej aplikacji.

Platforma TikTok oferuje szerokie możliwości reklamowe, rozpoczynając od kampanii zasięgowych, poprzez kampanie na zaangażowanie, kończąc na kampaniach nastawionych na bezpośrednie odpowiedzi (konwersje). TikTok jest także otwarty na klientów, którzy nie posiadają jeszcze konta na platformie. System umożliwia biwem ustawienie kampanii w taki sposób, aby od razu po kliknięciu w reklamę nastąpiło przekierowanie na zewnętrzną stronę docelową. System reklamowy umożliwia również uruchomienie kampanii kontekstowych (Content Ads), w tym kampanii Hashtag Challenge, która jest jedną z najbardziej angażujących taktyk dostępnych na platformie. Hashtag Challenge pozwala markom na budowanie świadomości, tworzenie powiązanych treści oraz rozwijanie społeczności TikTok.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
Gameset podzieli się wiedzą z marketerami w drugiej serii webinarów #Gamesetknows
Gameset startuje z drugą serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu. W lutym odbędą się cztery spotkania z ekspertami Gamesetu.
Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol
Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych[1], ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764