logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl partnerem Tiktoka w Polsce

  PR 26.10.2020, przeczytano 640 razy

Agencja digital marketingu They.pl i TikTok podpisały umowę partnerską w kontekście kampanii reklamowych na rynku CEE. Obie strony widzą ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacji dla klientów They.pl z wykorzystaniem platformy TikTok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-partnerem-tiktoka-w-polsce,388935,artykul.html

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.

- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi. Wraz z marką Panasonic promowaliśmy nowy produkt z wykorzystaniem influencer marketingu. Ta kampania dotarła do przeszło 150 tys. osób, które scharakteryzowaliśmy jako naszą grupę docelową. Natomiast naszą kampanię reklamową dla marki Lirene, której celem było wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, zobaczyło na platformie ponad 210 tys. osób – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.

TikTok to aplikacja mobilna służąca do wysyłania krótkich filmów trwających od 15 do 60 s. Użytkownicy platformy to obecnie przede wszystkim osoby powyżej 18 r.ż. (66% wszystkich użytkowników), a w szczególności użytkownicy w grupie wiekowej 18-24 (45%). Agencja przekonuje, że odnotowany w ostatnim czasie wzrost średniej wieku użytkowników platformy otwiera nowe możliwości działań reklamowych z klientami za pośrednictwem tej aplikacji.

Platforma TikTok oferuje szerokie możliwości reklamowe, rozpoczynając od kampanii zasięgowych, poprzez kampanie na zaangażowanie, kończąc na kampaniach nastawionych na bezpośrednie odpowiedzi (konwersje). TikTok jest także otwarty na klientów, którzy nie posiadają jeszcze konta na platformie. System umożliwia biwem ustawienie kampanii w taki sposób, aby od razu po kliknięciu w reklamę nastąpiło przekierowanie na zewnętrzną stronę docelową. System reklamowy umożliwia również uruchomienie kampanii kontekstowych (Content Ads), w tym kampanii Hashtag Challenge, która jest jedną z najbardziej angażujących taktyk dostępnych na platformie. Hashtag Challenge pozwala markom na budowanie świadomości, tworzenie powiązanych treści oraz rozwijanie społeczności TikTok.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764