logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

  PR 07.05.2020, przeczytano 753 razy

Agencja digital marketingu They.pl otrzymała status partnera Criteo. Criteo Partners to nowa inicjatywa, która ma na celu pomaganie agencjom marketingu internetowego w rozwijaniu swojej działalności. They.pl to pierwsza firma w Polsce z takim statusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-pierwsza-agencja-w-polsce-ze-statusem-criteo,386908,artykul.html

Criteo jest narzędziem do retargetingu dynamicznego, które ma zastosowanie przede wszystkim w e-commerce. Opiera się na placementach Google, Facebooka, Instagrama oraz innych wydawców RTB, np. Onetu. Rozwiązania Criteo umożliwiają marketingowcom używanie algorytmów wykorzystujących sztuczną inteligencję w dużych zbiorach danych.

Obecnie firma działa w 130 krajach i obsłużyła już ponad 18 000 tysięcy klientów.

Program partnerski Criteo zapewnia wsparcie potrzebne do przyspieszenia rozwoju firmy oraz wspomaga prowadzone przez nią kampanie reklamowe.

- Status Criteo Partners oferuje nam, a co za tym idzie również naszym klientom, wiele korzyści. Współpraca z Criteo pozwoli przede wszystkim na dostęp do programów szkoleniowych i stałe zwiększanie naszej wiedzy w zakresie digital marketingu. Nasza agencja uzyska ponadto wiele danych rynkowych, które będą wartością dodaną do realizowanych przez nas kampanii reklamowych. Status partnera Criteo to kolejny krok w naszej działalności, która jest oparta na stałym poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych dla naszych klientów – mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl

Agencja They.pl współpracuje z Criteo już od 5 lat. Aby zakwalifikować firmę do statusu partnera musiała spełnić wymagania dotyczące m.in. zarządzania prowadzonymi kampaniami.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764