logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl rozpoczyna współpracę z marką Velux

  PR 02.10.2018, przeczytano 417 razy

Do grona klientów They.pl – agencji digital marketingu – dołącza nowy klient. Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz przeprowadzenie kampanii digital marketingowej promocji konsumenckiej dla firmy VELUX, producenta okien dachowych, rolet i markiz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-velux,379593,artykul.html

Współpraca obejmuje prowadzenie działań digital marketingowych w oparciu o metodologię digital customer journey. They.pl odpowiada za audyt dotychczasowych aktywności, rekomendowanie najefektywniejszych rozwiązań digital marketingowych oraz optymalizację punktów styku na wszystkich etapach ścieżki zakupowej konsumenta. Agencja zapewnia również klientowi bieżące wsparcie kreatywne, działania z zakresu content
oraz influencer marketingu.

Dodatkowo They.pl przygotowało dla firmy VELUX promocję konsumencką „Komfort cieplny o każdej porze roku”,  w ramach której odpowiada za stworzenie komunikacji wizualnej wraz z wideo, a także: content marketing, PR oraz kampanię mediową w digitalu.

Grupa VELUX i jej spółki siostrzane to największy producent i eksporter okien w Polsce. W swojej ofercie ma takie produkty, jak okna dachowe i do płaskiego dachu, rolety wewnętrzne, zewnętrzne, markizy oraz zestawy izolacyjne.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764