logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl z 3 nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2018

  PR 29.08.2018, przeczytano 411 razy

Agencja digital marketingu They.pl zdobyła 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google. Wśród wszystkich zgłoszeń z regionu EMEA kampanie They.pl zostały docenione w kategoriach: Display Innovation, Video Innovation oraz Mobile Innovation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-z-3-nominacjami-w-konkursie-google-premier-partner-awards-2018,37720,artykul.html

Google Premier Partner Awards to corocznie organizowany konkurs dla certyfikowanych agencji ze statusem Partnera Google. Z kampanii zgłoszonych z całego świata Google wybiera te, które przyniosły spektakularne efekty dzięki wykorzystaniu najbardziej innowacyjnych narzędzi.

Wśród wyróżnionych agencji z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), agencja They.pl zdobyła nominacje w kategoriach:

  • Display Innovation,
  • Video Innovation,
  • Mobile Innovation.

To już kolejna edycja Google Premier Awards, w której agencja They.pl została doceniona. W 2017 roku agencja zakwalifikowała się do finału w 4 kategoriach, a jej kampanie dla marek Candy i Hoover znalazły się wśród trzech najlepszych w regionie EMEA w kategorii Video Innovation Award.

Wyniki tegorocznej edycji zostaną ogłoszone w połowie października 2018 roku podczas oficjalnej gali w Dublinie.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764