logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl z 3 nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2018

  PR 29.08.2018, przeczytano 458 razy

Agencja digital marketingu They.pl zdobyła 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google. Wśród wszystkich zgłoszeń z regionu EMEA kampanie They.pl zostały docenione w kategoriach: Display Innovation, Video Innovation oraz Mobile Innovation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-z-3-nominacjami-w-konkursie-google-premier-partner-awards-2018,37720,artykul.html

Google Premier Partner Awards to corocznie organizowany konkurs dla certyfikowanych agencji ze statusem Partnera Google. Z kampanii zgłoszonych z całego świata Google wybiera te, które przyniosły spektakularne efekty dzięki wykorzystaniu najbardziej innowacyjnych narzędzi.

Wśród wyróżnionych agencji z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), agencja They.pl zdobyła nominacje w kategoriach:

  • Display Innovation,
  • Video Innovation,
  • Mobile Innovation.

To już kolejna edycja Google Premier Awards, w której agencja They.pl została doceniona. W 2017 roku agencja zakwalifikowała się do finału w 4 kategoriach, a jej kampanie dla marek Candy i Hoover znalazły się wśród trzech najlepszych w regionie EMEA w kategorii Video Innovation Award.

Wyniki tegorocznej edycji zostaną ogłoszone w połowie października 2018 roku podczas oficjalnej gali w Dublinie.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Polomarket z prestiżową nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764