logo
WIADOMOŚCI

They.pl z 4 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2017, przeczytano 346 razy

Agencja digital marketingu They.pl znalazła się na liście nominowanych w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA. Uznanie ekspertów Google i nominacje zdobyły 4 kampanie They.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-z-4-nominacjami-do-google-premier-partner-awards-2017,33104,artykul.html

Google Premier Partner Awards to konkurs organizowany dla agencji realizujących projekty z zakresu marketingu online na całym świecie. Około 2 000 Google Partners zakwalifikowało się w tym roku do walki o nagrody w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Północna Afryka). Google docenia i nagradza innowacyjne i skuteczne kampanie, które nie tylko zrealizowano z wykorzystaniem najnowszych narzędzi, ale przede wszystkim ich efekty przełożyły się na wzrost sprzedaży i biznesu klientów.

AmeriGas, Candy/Hoover, Dekoria.pl i Tubądzin to projekty realizowane przez They.pl, które wyróżniono nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2017. Agencja They.pl otrzymała nominacje aż w 4 kategoriach:

  • Display Innovation – AmeriGas,
  • Growing Businesses Online – Dekoria.pl,
  • Mobile Innovation – Tubądzin,
  • Video Innovation – Candy/Hoover.


Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu, muszą dołączyć do Google Partners. Celem programu jest pomoc firmom w zaistnieniu w sieci oraz znalezieniu klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby dołączyć do programu Google Partners, agencje marketingu internetowego muszą przejść pomyślnie serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu wykorzystywania i wdrażania produktów reklamowych Google.

- Dla małych firm, które dopiero niedawno rozpoczęły działalność, a nawet większych, które stawiają pierwsze kroki w działaniach online, otrzymanie potwierdzenia, że współpracują z renomowaną agencją, zatwierdzoną przez Google, jest bardzo ważne – mówi Helene Ambiana, Head of Google Partners, EMEA.

Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu tego roku.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą kampanii DOOH
Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network. Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie najwięk...
KRRiT chce poszerzyć cyfrową ofertę radia o rozgłośnie lokalne
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku. ...
Polacy naprawią internet?
Opracowana przez Polaków technologia może okazać się lekarstwem na chorobę, która toczy współczesny internet. „To rozwiązanie może naprawić Facebooka” —powiedziała na konferencji prasowej w Nowym Jorku Brittany Kaiser. Była dyrektor Cambridge Analytica ogłosiła, że chce walczyć o prawa internautów do własności danych i z tego powodu zdecydowała się dołączyć do zespołu IOVO. Polski projek...
Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
 
środa 25.04.2018, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone