We wrześniu 2017 roku na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
W ramach launchu do zadań agencji They.pl należy kompleksowa obsługa kreatywna, a także działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada Lyrebird – brand wyspecjalizowany w social media, należący do grupy They.pl. W ramach współpracy Lyrebird odpowiada za komunikację na Facebooku, Instagramie i YouTubie oraz dociera do grupy docelowej za pomocą kampanii zasięgowych.
- Niezwykle miło mi potwierdzić, że zespół They.pl wspiera markę SINSKIN zintegrowanymi działaniami digital marketingowymi. Nie mam wątpliwości, że połączenie doświadczenia naszych specjalistów, jak i mocnego wizerunku nowego brandu z branży beauty przyniesie świetne rezultaty– stwierdza Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.
They.pl prowadzi także działania performance marketingowe dla marki SINSKIN: kampanie display oraz w wyszukiwarce Google.
W ostatnim czasie do grona klientów agencji They.pl dołączyła również marka modowa – Łukasz Jemioł.
Źródło: They.pl