logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl ze strefą Home zone 360̊

  PR 10.09.2018, przeczytano 381 razy

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360̊, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-ze-strefa-home-zone-360%CC%8A,37854,artykul.html

They.pl integruje działania digital marketingowe i PR-owe dla przyszłych i obecnych klientów z branży home & design w specjalistycznej komórce. Firmy z sektora wnętrzarskiego będą obsługiwane w ramach home zone 360̊, która zapewnia kompleksowe usługi z dziedzin digital marketingu i public relations, a także specjalistyczną wiedzę z zakresu strategicznego doradztwa. Koncepcja sprawdziła się wśród takich klientów agencji, jak Caparol, Candy, Hoover, Tubądzin, Black Red White czy Dekoria.pl.

- Z perspektywy marki najbardziej opłacalnym działaniem jest integracja komunikacji digitalowej w ramach jednej agencji i współpraca z nią jako długoterminowym partnerem w biznesie, nie zaś tylko dostarczycielem usług. Takie podejście pozwala firmom na maksymalizację zysków z kanału online. Potwierdza to nasze doświadczenie zdobyte w pracy z firmami takimi jak Tubądzin czy Dekoria.pl, dla których kluczowe jest przede wszystkim dotarcie do użytkowników z odpowiednim komunikatem dostosowanym do etapu zakupowego – komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes They.pl.

Na tle innych agencji They.pl wyróżnia połączenie skutecznej strategii e-PR-owej z autorskim projektem e-commerce growth management. Są to rozbudowane działania marketingu online, ukierunkowane na rozwój biznesu w internecie.

Doświadczenie specjalistów They.pl w zarządzaniu obecnością w sieci marek z sektora wnętrzarskiego niejednokrotnie przyniosły spektakularne sukcesy. Przykładem jest kampania dla firmy Tubądzin – przy jej tworzeniu zespół agencji efektywnie połączył działania marketingowe online i offline oraz wykorzystał siłę efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline). Kampania została doceniona w najważniejszych konkursach digital marketingowych: Mixx Awards Poland 2017, Google Premier Partner Awards i Mixx Awards Europe 2018.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764