logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl ze strefą Home zone 360̊

  PR 10.09.2018, przeczytano 344 razy

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360̊, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-ze-strefa-home-zone-360%CC%8A,37854,artykul.html

They.pl integruje działania digital marketingowe i PR-owe dla przyszłych i obecnych klientów z branży home & design w specjalistycznej komórce. Firmy z sektora wnętrzarskiego będą obsługiwane w ramach home zone 360̊, która zapewnia kompleksowe usługi z dziedzin digital marketingu i public relations, a także specjalistyczną wiedzę z zakresu strategicznego doradztwa. Koncepcja sprawdziła się wśród takich klientów agencji, jak Caparol, Candy, Hoover, Tubądzin, Black Red White czy Dekoria.pl.

- Z perspektywy marki najbardziej opłacalnym działaniem jest integracja komunikacji digitalowej w ramach jednej agencji i współpraca z nią jako długoterminowym partnerem w biznesie, nie zaś tylko dostarczycielem usług. Takie podejście pozwala firmom na maksymalizację zysków z kanału online. Potwierdza to nasze doświadczenie zdobyte w pracy z firmami takimi jak Tubądzin czy Dekoria.pl, dla których kluczowe jest przede wszystkim dotarcie do użytkowników z odpowiednim komunikatem dostosowanym do etapu zakupowego – komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes They.pl.

Na tle innych agencji They.pl wyróżnia połączenie skutecznej strategii e-PR-owej z autorskim projektem e-commerce growth management. Są to rozbudowane działania marketingu online, ukierunkowane na rozwój biznesu w internecie.

Doświadczenie specjalistów They.pl w zarządzaniu obecnością w sieci marek z sektora wnętrzarskiego niejednokrotnie przyniosły spektakularne sukcesy. Przykładem jest kampania dla firmy Tubądzin – przy jej tworzeniu zespół agencji efektywnie połączył działania marketingowe online i offline oraz wykorzystał siłę efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline). Kampania została doceniona w najważniejszych konkursach digital marketingowych: Mixx Awards Poland 2017, Google Premier Partner Awards i Mixx Awards Europe 2018.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764