logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl ze strefą Home zone 360̊

  PR 10.09.2018, przeczytano 551 razy

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360̊, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-ze-strefa-home-zone-360%CC%8A,37854,artykul.html

They.pl integruje działania digital marketingowe i PR-owe dla przyszłych i obecnych klientów z branży home & design w specjalistycznej komórce. Firmy z sektora wnętrzarskiego będą obsługiwane w ramach home zone 360̊, która zapewnia kompleksowe usługi z dziedzin digital marketingu i public relations, a także specjalistyczną wiedzę z zakresu strategicznego doradztwa. Koncepcja sprawdziła się wśród takich klientów agencji, jak Caparol, Candy, Hoover, Tubądzin, Black Red White czy Dekoria.pl.

- Z perspektywy marki najbardziej opłacalnym działaniem jest integracja komunikacji digitalowej w ramach jednej agencji i współpraca z nią jako długoterminowym partnerem w biznesie, nie zaś tylko dostarczycielem usług. Takie podejście pozwala firmom na maksymalizację zysków z kanału online. Potwierdza to nasze doświadczenie zdobyte w pracy z firmami takimi jak Tubądzin czy Dekoria.pl, dla których kluczowe jest przede wszystkim dotarcie do użytkowników z odpowiednim komunikatem dostosowanym do etapu zakupowego – komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes They.pl.

Na tle innych agencji They.pl wyróżnia połączenie skutecznej strategii e-PR-owej z autorskim projektem e-commerce growth management. Są to rozbudowane działania marketingu online, ukierunkowane na rozwój biznesu w internecie.

Doświadczenie specjalistów They.pl w zarządzaniu obecnością w sieci marek z sektora wnętrzarskiego niejednokrotnie przyniosły spektakularne sukcesy. Przykładem jest kampania dla firmy Tubądzin – przy jej tworzeniu zespół agencji efektywnie połączył działania marketingowe online i offline oraz wykorzystał siłę efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline). Kampania została doceniona w najważniejszych konkursach digital marketingowych: Mixx Awards Poland 2017, Google Premier Partner Awards i Mixx Awards Europe 2018.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764