logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl ze strefą Home zone 360̊

  PR 10.09.2018, przeczytano 553 razy

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360̊, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-ze-strefa-home-zone-360%CC%8A,37854,artykul.html

They.pl integruje działania digital marketingowe i PR-owe dla przyszłych i obecnych klientów z branży home & design w specjalistycznej komórce. Firmy z sektora wnętrzarskiego będą obsługiwane w ramach home zone 360̊, która zapewnia kompleksowe usługi z dziedzin digital marketingu i public relations, a także specjalistyczną wiedzę z zakresu strategicznego doradztwa. Koncepcja sprawdziła się wśród takich klientów agencji, jak Caparol, Candy, Hoover, Tubądzin, Black Red White czy Dekoria.pl.

- Z perspektywy marki najbardziej opłacalnym działaniem jest integracja komunikacji digitalowej w ramach jednej agencji i współpraca z nią jako długoterminowym partnerem w biznesie, nie zaś tylko dostarczycielem usług. Takie podejście pozwala firmom na maksymalizację zysków z kanału online. Potwierdza to nasze doświadczenie zdobyte w pracy z firmami takimi jak Tubądzin czy Dekoria.pl, dla których kluczowe jest przede wszystkim dotarcie do użytkowników z odpowiednim komunikatem dostosowanym do etapu zakupowego – komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes They.pl.

Na tle innych agencji They.pl wyróżnia połączenie skutecznej strategii e-PR-owej z autorskim projektem e-commerce growth management. Są to rozbudowane działania marketingu online, ukierunkowane na rozwój biznesu w internecie.

Doświadczenie specjalistów They.pl w zarządzaniu obecnością w sieci marek z sektora wnętrzarskiego niejednokrotnie przyniosły spektakularne sukcesy. Przykładem jest kampania dla firmy Tubądzin – przy jej tworzeniu zespół agencji efektywnie połączył działania marketingowe online i offline oraz wykorzystał siłę efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline). Kampania została doceniona w najważniejszych konkursach digital marketingowych: Mixx Awards Poland 2017, Google Premier Partner Awards i Mixx Awards Europe 2018.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764