logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Think blue i Duplo

  PR 15.11.2017, przeczytano 1217 razy
ilustracjastrzałka

Przyspieszony proces produkcji (w przypadku niektórych zleceń niemal dwukrotnie), wyższa jakość i mniejsze straty materiałowe - to tylko niektóre korzyści, jakie odnotowuje warszawska drukarnia cyfrowa Blue Space po zakupie urządzenia Multigraf Touchline CF 375 z oferty Duplo Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/think-blue-i-duplo,34484,artykul.html

Filozofia prężnie rozwijającej się obecnie firmy Blue Space kryje się w haśle: „Think Blue and ….relax” – „Pomyśl o nas… i nie martw się już o nic więcej”. Działa ona na rynku usług poligraficznych od 5 lat (w tym roku obchodzi swój jubileusz) i niemal od razu wyspecjalizowała się w produkcji opartej na druku cyfrowym. Od początku znajduje w nim duży potencjał, co skutkuje rozwojem przedsiębiorstwa, nowymi zakupami, a także oferowanymi przez nią produktami. Wśród jej klientów są korporacje (drukarnia mieści się przy ulicy Postępu w Warszawie, gdzie siedzibę ma wiele firm i instytucji), ale również klienci indywidualni, a także w coraz większym stopniu wydawnictwa. Wszystkich zleceniodawców obsługuje kompleksowo – od projektu, przez jego produkcję, aż po dostawę. W skład grupy kapitałowej Blue Space wchodzi między innymi  drukarnia , agencja reklamowa  i agencja gamifikacyjna. Firma stara się nie odmawiać żadnych zleceń, choć jej produkcja od lat koncentruje się na druku cyfrowym i wielkoformatowym.

- W przypadku większych nakładów – mówi Sławomir Galas, dyrektor zarządzający Blue Space - współpracujemy z zaprzyjaźnionymi drukarniami. Dlatego możemy realizować zlecenia zarówno niskonakładowe, jak również w większych nakładach. Znaczącą część naszej produkcji stanowi także druk wielkoformatowy, w zakresie którego również nieustannie się rozwijamy.

Inwestycje firmy wymusza rynek i wciąż odkrywany przez nią potencjał, jaki kryje druk cyfrowy. Blue Space oferuje nie tylko druk 24 godziny na dobę, ale jej priorytetami są także wysoka jakość i wydajność. Stąd przeprowadzone tu w ostatnich miesiącach inwestycje, wśród których znalazła się maszyna z oferty Duplo Polska – bigówko-falcerka Touchline CF 375. Jest to zintegrowany system bigujący i falcujący, który łączy obie operacje w jednym procesie. Wykorzystuje on unikalne rozwiązanie, pozwalające na bigowanie bez pękania zadrukowanej powierzchni. Parafrazując filozofię firmy Blue Space i dostosowując ją do tego właśnie zakupu można powiedzieć „Pomyśl o Duplo… i nie martw się już o nic więcej”.

- Faktycznie, w naszym przypadku niemal od momentu instalacji mogliśmy rozpocząć realizację prac w tym urządzeniu - mówi Sławomir Galas. - Rosnące nakłady, głównie od klientów korporacyjnych, sprawiły, że musieliśmy pomyśleć o maszynie automatyzującej prace introligatorskie. Wcześniej szereg z nich wykonywaliśmy ręcznie. To jednak znacząco przedłużało cały proces i było kosztownym rozwiązaniem (praca ludzi w takim przypadku jest sporym obciążeniem dla każdej firmy). Urządzenie Duplo nie tylko pomogło nam w tym kłopocie, ale również przyniosło nam oszczędności materiałowe. Staliśmy się dzięki temu bardziej konkurencyjni, mogliśmy także zaproponować zupełnie nowe produkty i usługi. Co również istotne – ponieważ jest ono proste w obsłudze i każdy pracownik naszej drukarni potrafi je obsłużyć - nie musieliśmy dedykować tej maszynie specjalnej osoby. Proces automatyzacji, jaki w ten sposób rozpoczęliśmy w naszej firmie zainspirował naszych pracowników do kolejnych zmian, co jest również pozytywnym aspektem także wewnątrz naszej organizacji.

Wcześniej jednak, przez zakupem urządzenia z oferty Duplo Polska, firma Blue Space przyjrzała się ofercie konkurencji.

- Systemy, jakie oferuje rynek są – owszem - podobne do siebie, jednak jedną z przewag Duplo jest sprawnie działający serwis tego dostawcy i fakt, że jest on blisko nas, w Warszawie. Istotnym elementem jest także czas jego reakcji. Wprawdzie pracując wcześniej w innej firmie z urządzeniami Duplo, przekonałem się, że są one w zasadzie bezawaryjne, to jednak – ponieważ niebawem planujemy inwestycje w kolejne maszyny z oferty tego dostawcy – rzetelny serwis był dla nas bardzo ważnym aspektem. Co więcej – podoba nam się model biznesowy tego dostawcy. Ilekroć ma on coś nowego do zaprezentowania, to zaprasza nas na prezentacje, pokazy. I nawet jeśli w danym momencie nie skorzystamy z tego rozwiązania to fakt, że je poznaliśmy ułatwia proces decyzyjny w momencie naglącej potrzeby, a także dla wielu firm może być inspiracją.

Blue Space to firma z młodym, kreatywnym zespołem, który nie boi się zmian. Stąd już niebawem planuje kolejne inwestycje . W przyszłym roku zmienia również swoją siedzibę na większą, bo w obecnej zaczyna brakować już miejsca.

- Cieszymy się, że nasza filozofia, podejście do klienta, a także fakt że zmieniamy się dla niego (w ostatnim czasie bardzo intensywnie) sprawiają, że możemy nieustannie iść do przodu odkrywając coraz większe możliwości druku, ale także oferując zupełnie nowe usługi – podsumowuje Sławomir Galas.

Źródło: Duplo Polska

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon liderem w rankingu IDC Marketscape
Canon Inc, spółka macierzysta Canon Europe, ogłosiła, że została uznana za lidera branży1 w badaniu IDC „MarketScape: Worldwide Sustainability Programmes and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment , w którym oceniono jedenastu globalnych dostawców druku. Wyniki ukazują rosnące oczekiwania klientów w kwestii współpracy z firmami technologicznymi, które...
Firma HARTI wprowadziła do sprzedaży w pełni automatyczną nacinarkę do materiałów samoprzylepnych (papier samoprzylepny, folia samoprzylepna PCV, folia aluminiowa i inne samoprzylepne). Oferowana nacinarka doskonale się sprawdza w nacinaniu arkuszy z prawej jak również z lewej strony.
Cubic 125 TS: nowości BAF na targach Drupa
Jak informuje firma BAF, europejski producent rozwiązań z segmentu obracarek stosu, podnośników oraz automatycznych systemów do kaszerowania, przygotowuje na targi Drupa premierę nowych rozwiązania dla swoich produktów.
Henkakuverse motywem stoiska Ricoh na targach drupa 2024
Odwiedzający stoisko Ricoh na targach drupa 2024 zostaną zaproszeni do zapoznania się z HENKAKUVERSE - wirtualnym środowiskiem, w którym będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać wiodące technologie Ricoh z korzyścią dla ich procesów druku produkcyjnego. Stoisko Ricoh będzie znajdować się w hali 8a w Messe Düsseldorf w Niemczech w...
Jakiś czas temu Stora Enso zainaugurowała specjalny program partnerski – Harvesting Partner – mający zachęcić wykwalifikowanych plantatorów i zupełnie nowych przedsiębiorców do włączenia się w działalność związaną z gospodarką leśną. Początkowo projekt obejmował obszar Szwecji, z czasem został rozszerzony także na inne kraje – Finlandię,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764