logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Thomas Valjak wiceprezesem Lexmark w regionie EMEA

  PR 31.05.2019, przeczytano 126 razy

Z początkiem maja do firmy Lexmark, światowego lidera w dziedzinie przetwarzania obrazu, dołączył Thomas Valjak, który objął stanowisko wiceprezesa ds. Sprzedaż w kanale partnerskim w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Do jego zadań należy wzmocnienie rozwoju tego obszaru w całym regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/thomas-valjak-wiceprezesem-lexmark-w-regionie-emea,382720,artykul.html

- Nominacja Thomasa świadczy o naszym zaangażowaniu w rozwój regionu EMEA. Cieszymy się, że do organizacji dołączył tak uznany w branży lider - powiedział Sammy Kinlaw, wiceprezes ds. sprzedaży kanałowej i OEM Lexmark. - Doświadczenie Thomasa będzie miało kluczowe znaczenie w realizacji programów i strategii rynkowych dla zróżnicowanej sieci partnerów, którą posiadamy w całym regionie.

Valjak przechodzi do Lexmark z HP, gdzie spędził ostatnie 24 lata na kierowniczych stanowiskach w obszarze sprzedaży i zarządzania kanałami dystrybucji. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa i szefa działu druku wielkoformatowego HP w regionie EMEA, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi aspektami biznesu opartego na sprzedaży kanałowej dla klientów z branży architektonicznej, inżynieryjnej, budowlanej, przemysłowej, drukarni komercyjnych i producentów materiałów reklamowych .

- Doceniam wyzwania i możliwości związane z zarządzaniem sprzedażą kanałową w regionie EMEA i cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoją wiedzę w nowej roli - powiedział Valjak. - Lexmark jest dobrze przygotowany do wykorzystania ogromnej szansy rynkowej, dzięki innowacjom technologicznym i zaangażowaniu w doskonalenie usług.

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764