logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Thomas Valjak wiceprezesem Lexmark w regionie EMEA

  PR 31.05.2019, przeczytano 146 razy

Z początkiem maja do firmy Lexmark, światowego lidera w dziedzinie przetwarzania obrazu, dołączył Thomas Valjak, który objął stanowisko wiceprezesa ds. Sprzedaż w kanale partnerskim w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Do jego zadań należy wzmocnienie rozwoju tego obszaru w całym regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/thomas-valjak-wiceprezesem-lexmark-w-regionie-emea,382720,artykul.html

- Nominacja Thomasa świadczy o naszym zaangażowaniu w rozwój regionu EMEA. Cieszymy się, że do organizacji dołączył tak uznany w branży lider - powiedział Sammy Kinlaw, wiceprezes ds. sprzedaży kanałowej i OEM Lexmark. - Doświadczenie Thomasa będzie miało kluczowe znaczenie w realizacji programów i strategii rynkowych dla zróżnicowanej sieci partnerów, którą posiadamy w całym regionie.

Valjak przechodzi do Lexmark z HP, gdzie spędził ostatnie 24 lata na kierowniczych stanowiskach w obszarze sprzedaży i zarządzania kanałami dystrybucji. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa i szefa działu druku wielkoformatowego HP w regionie EMEA, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi aspektami biznesu opartego na sprzedaży kanałowej dla klientów z branży architektonicznej, inżynieryjnej, budowlanej, przemysłowej, drukarni komercyjnych i producentów materiałów reklamowych .

- Doceniam wyzwania i możliwości związane z zarządzaniem sprzedażą kanałową w regionie EMEA i cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoją wiedzę w nowej roli - powiedział Valjak. - Lexmark jest dobrze przygotowany do wykorzystania ogromnej szansy rynkowej, dzięki innowacjom technologicznym i zaangażowaniu w doskonalenie usług.

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
Piękno by Jawa – nowy magazyn inspirowany urodą Polek
Sieć Drogerii JAWA wprowadza bezpłatny kwartalnik o tematyce lifestylowej „Piękno by JAWA”.
Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764