logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tic Tac namawia nas na #odswiezdziendelikatnoscia

  PR 05.02.2021, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

W styczniu br. wystartowała kampania wizerunkowa marki Ferrero wspierana przez Vizeum, Isobar (dentsu Polska) oraz Hand Made. Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez Influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tic-tac-namawia-nas-na-odswiezdziendelikatnoscia,390089,artykul.html

Jak wspomniała Magdalena Łącka, Country Category Marketing Manager Pills w Ferrero - przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym.

Przy okazji w swojej komunikacji wykorzystuje hasztag #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.

Jednym z głównych kanałów przekazu poza kampanią telewizyjną są niestandardowe nośniki OOH. Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.

Wspomniane nośniki poza swoja standardową rolą (promowaniem marki) pełnią także delikatnie użyteczną rolę w mieście. Mogą być min. lustrem, zegarem, ładowarką czy schronieniem przed deszczem.

Miejskie hasła niosą za sobą przekaz:

  • "Doładuj się delikatnością" – komunikowane za pośrednictwem nośnika citylight z możliwością doładowania telefonu;
  • "Czas na uśmiech!" – przedstawia citylight z zegarem przypominającym nam, aby zatrzymać się na chwilę i uśmiechnąć oraz która jest obecnie godzina;
  • "Pięknie wyglądasz" – widocznie na nośniku citylight z lustrem, w którym można się przejrzeć;
  • "Wskakuj, kiedy pada" – w formie billboardu z zadaszeniem chroniącym przed deszczem czy śniegiem.

Dodatkowo Agencja Isobar (dentsu Polska) przeprowadziła działania z 17 micro, medium i mikro Influencerami wokół kampanii, w ramach których robią oni zdjęcia na tle miejskich nośników niosąc ich przekaz swoimi zasięgami.

Kampania potrwa do końca lutego br

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764