logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tic Tac namawia nas na #odswiezdziendelikatnoscia

  PR 05.02.2021, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

W styczniu br. wystartowała kampania wizerunkowa marki Ferrero wspierana przez Vizeum, Isobar (dentsu Polska) oraz Hand Made. Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez Influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tic-tac-namawia-nas-na-odswiezdziendelikatnoscia,390089,artykul.html

Jak wspomniała Magdalena Łącka, Country Category Marketing Manager Pills w Ferrero - przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym.

Przy okazji w swojej komunikacji wykorzystuje hasztag #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.

Jednym z głównych kanałów przekazu poza kampanią telewizyjną są niestandardowe nośniki OOH. Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.

Wspomniane nośniki poza swoja standardową rolą (promowaniem marki) pełnią także delikatnie użyteczną rolę w mieście. Mogą być min. lustrem, zegarem, ładowarką czy schronieniem przed deszczem.

Miejskie hasła niosą za sobą przekaz:

  • "Doładuj się delikatnością" – komunikowane za pośrednictwem nośnika citylight z możliwością doładowania telefonu;
  • "Czas na uśmiech!" – przedstawia citylight z zegarem przypominającym nam, aby zatrzymać się na chwilę i uśmiechnąć oraz która jest obecnie godzina;
  • "Pięknie wyglądasz" – widocznie na nośniku citylight z lustrem, w którym można się przejrzeć;
  • "Wskakuj, kiedy pada" – w formie billboardu z zadaszeniem chroniącym przed deszczem czy śniegiem.

Dodatkowo Agencja Isobar (dentsu Polska) przeprowadziła działania z 17 micro, medium i mikro Influencerami wokół kampanii, w ramach których robią oni zdjęcia na tle miejskich nośników niosąc ich przekaz swoimi zasięgami.

Kampania potrwa do końca lutego br

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764