logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiger przemówił głosem rapera Sokoła w kampanii DDB Warszawa

  PR 09.04.2013, przeczytano 1434 razy

Pierwszy raz w historii marki, produkt przemówił autentycznym głosem młodego pokolenia. Dosłownie. I to tak dosadnym. W kampanii wymyślonej i zrealizowanej przez DDB Warszawa spotkały się dwa najważniejsze w swoich kategoriach brandy – wspomniany energetyk (ilościowy lider sprzedaży, AC Nielsen, styczeń-luty 2013) i Prosto (największa polska wytwórnia muzyczna specjalizująca się w muzyce miejskiej, a zwłaszcza w hip-hopie).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiger-przemowil-glosem-rapera-sokola-w-kampanii-ddb-warszawa,18397,artykul.html

Brand hero kampanii Tiger w 2013 mówi głosem założyciela wytwórni i jednego z największych autorytetów polskiego środowiska hip-hopowego, rapera Sokoła (ZIP Skład, WWO, Sokół i Pono, Sokół i Marysia Starosta). Samym bohaterem kampanii jest miniaturowy tygrys, surogat produktu – puszki energetyka Tiger, który dając energetyczne orzeźwienie, pozwala młodym ludziom być w 100% sobą.

Kampanię ATL (dwa spoty: 15’’ i 45’’) poprzedził viral – teledysk muzyczny do premierowego utworu „Otwórz oczy” zespołu Hi-Fi Banda z wytwórni Prosto. Zrealizowano go w unikalnej lokalizacji – zatoce opuszczonych hoteli w Kupari w Chorwacji. I to właśnie w teledysku, który miał premierę kilka dni przed startem kampanii w telewizji, Tygrys pojawił się po raz pierwszy, dodając weny raperom.

Zaawansowany rendering, odwzorowanie ruchów i zachowań oraz unikalny w skali Europy realizm futra zwierzęcia jest dziełem studia Platige Image. Produkcją kampanii telewizyjnej zajął się dom producyjny Cut Cut Production, a za koncept i nadzór nad realizacją kampanii w całości odpowiada agencja DDB Warszawa.

Źródło: DDB Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Można powiedzieć, że ostatni bastion prawilności upada. Swoją drogą bardzo skutecznie zagłuszył sumienie, a jednocześnie zwiększył wiarygodność tej reklamy, czyli sprzedaż. Wykorzystując ukryty przekaz ulokowany został produkt. Niby on nic nie reklamuje, ale jest kojarzony. Bardzo skuteczna technika, żeby nie zepsuć wiarygodności takiej twardej gwiazdy

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764