logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tik-tokerzy Twins Style w nowej kampanii Canon

  PR 10.06.2021, przeczytano 843 razy
ilustracja

Agencja Albedo Marketing, w partnerstwie z AMS, przeprowadzi dla marki Canon serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie budowanie świadomości poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwsza rozpocznie się 19 czerwca, a udział wezmą w niej social-mediowi influencerzy, prowadzący kanał Twins Style, który na Tik-Toku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników. Kolejne działania zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Kampanie otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tik-tokerzy-twins-style-w-nowej-kampanii-canon,391844,artykul.html

Wspólnym hasłem zaplanowanych kampanii jest „Young Generation”, które odnosi się do grupy docelowej akcji – generacji Z, czyli młodych osób w wieku ok. 15-24 lat. W efekcie podczas kampanii promowane będą wyłącznie produkty Canon adresowane do młodych odbiorców takie, jak aparaty natychmiastowe, drukarki kieszonkowe, czy kamery sportowe.

- Młodzi ludzie to ważny segment dla Canon, mamy w swojej ofercie produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb – małe, wygodne aparaty ze świetną optyką i z dostępem WIFI co sprawia, że można je bez problemu łączyć ze smartfonem, komputerem, drukarką i całym systemem, w którym młodzi ludzie pracują. Zabawa z obrazem to wspaniała pasja i sposób na dzielenie się z innymi pozytywnymi emocjami – o tym chcemy opowiedzieć w szeroko zakrojonym programie, który uruchamiamy dla młodych odbiorców – mówi Zuzanna Schӧn, Dyrektor Marketingu Canon Polska.

Kampanię zapoczątkuje akcja „Can Catch This” promująca serię aparatów natychmiastowych Canon Zoemini i drukarek kompaktowych Selphy Square. Do udziału w niej zostali zaproszeni popularni tik-tokerzy Twins Style. Pod koniec czerwca wezmą udział w grze miejskiej, wykorzystującej Premium Citylighty na warszawskich przystankach, w której do wygrania będą aparaty natychmiastowe Canon. Zadaniem uczestników będzie znalezienie plakatów ze zdjęciami braci Twins Style umieszczonych w centrum Warszawy, w jak najkrótszym czasie. Partnerem gry miejskiej jest AMS – jedyny operator nośników Premium Citylight w Polsce. Działania uzupełni kampania digitalowa oraz stoiska touch&try w punktach handlowych partnerów akcji.

- Strategicznym założeniem kampanii, jest  dotarcie do odbiorców z komunikacją, która wpisuje się w ich codzienny kontekst. Dlatego do obecnego postrzegania marki Canon, brandu kojarzonego z high-endową elektroniką dla profesjonalistów, dodaliśmy działania budujące również wizerunek marki kojarzonej z zabawą, lekkością i uwiecznianiem przyjemnych chwil. – mówi Kinga Hankiewicz, Account Manager z Albedo Marketing.

Akcja „Can Catch This” to pierwsza z trzech tegorocznych odsłon kampanii „Young Generation”. Kolejne pojawią się odpowiednio w lipcu i wrześniu. Ich celem będzie promocja pozostałych produktów Canon oferowanych do młodych odbiorców – kamer sportowych i aparatów kompaktowych. Albedo Marketing odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną i organizację akcji.

Źródło: ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764