logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tik-tokerzy Twins Style w nowej kampanii Canon

  PR 10.06.2021, przeczytano 248 razy
ilustracja

Agencja Albedo Marketing, w partnerstwie z AMS, przeprowadzi dla marki Canon serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie budowanie świadomości poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwsza rozpocznie się 19 czerwca, a udział wezmą w niej social-mediowi influencerzy, prowadzący kanał Twins Style, który na Tik-Toku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników. Kolejne działania zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Kampanie otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tik-tokerzy-twins-style-w-nowej-kampanii-canon,391844,artykul.html

Wspólnym hasłem zaplanowanych kampanii jest „Young Generation”, które odnosi się do grupy docelowej akcji – generacji Z, czyli młodych osób w wieku ok. 15-24 lat. W efekcie podczas kampanii promowane będą wyłącznie produkty Canon adresowane do młodych odbiorców takie, jak aparaty natychmiastowe, drukarki kieszonkowe, czy kamery sportowe.

- Młodzi ludzie to ważny segment dla Canon, mamy w swojej ofercie produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb – małe, wygodne aparaty ze świetną optyką i z dostępem WIFI co sprawia, że można je bez problemu łączyć ze smartfonem, komputerem, drukarką i całym systemem, w którym młodzi ludzie pracują. Zabawa z obrazem to wspaniała pasja i sposób na dzielenie się z innymi pozytywnymi emocjami – o tym chcemy opowiedzieć w szeroko zakrojonym programie, który uruchamiamy dla młodych odbiorców – mówi Zuzanna Schӧn, Dyrektor Marketingu Canon Polska.

Kampanię zapoczątkuje akcja „Can Catch This” promująca serię aparatów natychmiastowych Canon Zoemini i drukarek kompaktowych Selphy Square. Do udziału w niej zostali zaproszeni popularni tik-tokerzy Twins Style. Pod koniec czerwca wezmą udział w grze miejskiej, wykorzystującej Premium Citylighty na warszawskich przystankach, w której do wygrania będą aparaty natychmiastowe Canon. Zadaniem uczestników będzie znalezienie plakatów ze zdjęciami braci Twins Style umieszczonych w centrum Warszawy, w jak najkrótszym czasie. Partnerem gry miejskiej jest AMS – jedyny operator nośników Premium Citylight w Polsce. Działania uzupełni kampania digitalowa oraz stoiska touch&try w punktach handlowych partnerów akcji.

- Strategicznym założeniem kampanii, jest  dotarcie do odbiorców z komunikacją, która wpisuje się w ich codzienny kontekst. Dlatego do obecnego postrzegania marki Canon, brandu kojarzonego z high-endową elektroniką dla profesjonalistów, dodaliśmy działania budujące również wizerunek marki kojarzonej z zabawą, lekkością i uwiecznianiem przyjemnych chwil. – mówi Kinga Hankiewicz, Account Manager z Albedo Marketing.

Akcja „Can Catch This” to pierwsza z trzech tegorocznych odsłon kampanii „Young Generation”. Kolejne pojawią się odpowiednio w lipcu i wrześniu. Ich celem będzie promocja pozostałych produktów Canon oferowanych do młodych odbiorców – kamer sportowych i aparatów kompaktowych. Albedo Marketing odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną i organizację akcji.

Źródło: ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764