Agencja Albedo Marketing, w partnerstwie z AMS, przeprowadzi dla marki Canon serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie budowanie świadomości poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwsza rozpocznie się 19 czerwca, a udział wezmą w niej social-mediowi influencerzy, prowadzący kanał Twins Style, który na Tik-Toku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników. Kolejne działania zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Kampanie otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży.
Wspólnym hasłem zaplanowanych kampanii jest „Young Generation”, które odnosi się do grupy docelowej akcji – generacji Z, czyli młodych osób w wieku ok. 15-24 lat. W efekcie podczas kampanii promowane będą wyłącznie produkty Canon adresowane do młodych odbiorców takie, jak aparaty natychmiastowe, drukarki kieszonkowe, czy kamery sportowe.
- Młodzi ludzie to ważny segment dla Canon, mamy w swojej ofercie produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb – małe, wygodne aparaty ze świetną optyką i z dostępem WIFI co sprawia, że można je bez problemu łączyć ze smartfonem, komputerem, drukarką i całym systemem, w którym młodzi ludzie pracują. Zabawa z obrazem to wspaniała pasja i sposób na dzielenie się z innymi pozytywnymi emocjami – o tym chcemy opowiedzieć w szeroko zakrojonym programie, który uruchamiamy dla młodych odbiorców – mówi Zuzanna Schӧn, Dyrektor Marketingu Canon Polska.
Kampanię zapoczątkuje akcja „Can Catch This” promująca serię aparatów natychmiastowych Canon Zoemini i drukarek kompaktowych Selphy Square. Do udziału w niej zostali zaproszeni popularni tik-tokerzy Twins Style. Pod koniec czerwca wezmą udział w grze miejskiej, wykorzystującej Premium Citylighty na warszawskich przystankach, w której do wygrania będą aparaty natychmiastowe Canon. Zadaniem uczestników będzie znalezienie plakatów ze zdjęciami braci Twins Style umieszczonych w centrum Warszawy, w jak najkrótszym czasie. Partnerem gry miejskiej jest AMS – jedyny operator nośników Premium Citylight w Polsce. Działania uzupełni kampania digitalowa oraz stoiska touch&try w punktach handlowych partnerów akcji.
- Strategicznym założeniem kampanii, jest dotarcie do odbiorców z komunikacją, która wpisuje się w ich codzienny kontekst. Dlatego do obecnego postrzegania marki Canon, brandu kojarzonego z high-endową elektroniką dla profesjonalistów, dodaliśmy działania budujące również wizerunek marki kojarzonej z zabawą, lekkością i uwiecznianiem przyjemnych chwil. – mówi Kinga Hankiewicz, Account Manager z Albedo Marketing.
Akcja „Can Catch This” to pierwsza z trzech tegorocznych odsłon kampanii „Young Generation”. Kolejne pojawią się odpowiednio w lipcu i wrześniu. Ich celem będzie promocja pozostałych produktów Canon oferowanych do młodych odbiorców – kamer sportowych i aparatów kompaktowych. Albedo Marketing odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną i organizację akcji.
Źródło: ALBEDO Marketing Sp. z o.o.