logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA Polska

  PR 17.09.2021, przeczytano 545 razy

Kolejne organizacje postanowiły włączyć się w realizację inicjatyw IAA Polska. Do Stowarzyszenia dołączają serwis społecznościowy TikTok, wydawca prasy i serwisów online’owych Polska Press oraz operator programu lojalnościowego Payback.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok%2C-polska-press-i-payback-nowymi-czlonkami-iaa-polska,393029,artykul.html

TikTok to platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Misją TikToka jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Regionalny, europejski hub TikToka mieści się w Warszawie i koordynuje działania biznesowe na Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.

Polska Press Grupa to jedna z największych grup medialnych w Polsce, lider na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Jej serwisy internetowe odwiedza 16,5 mln użytkowników*. W całej Polsce Polska Press Grupa wydaje 20 dzienników regionalnych – marki gazet z wieloletnią tradycją. W portfolio prasowym znajduje się również blisko 120 tygodników lokalnych, bezpłatna gazeta naszemiasto.pl, magazyny oraz dodatki telewizyjne: Tele Magazyn, Super Tele, TV Pilot i Tele Program. Polska Press aktywnie rozwija działalność internetową oraz w dziedzinie nowych technologii. Jest liderem w kategorii Informacje i Publicystyka - 14 mln RU* oraz  Informacje Lokalne - 13,9 mln RU* (*źródło: Mediapanel, 07.2021). W portfolio ma 23 regionalne serwisy informacyjne, serwisy tematyczne, portal społeczności lokalnych naszemiasto.pl oraz internetowy serwis telewizyjny telemagazyn.pl.

Payback jest multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy Programu mogą  zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. PAYBACK nagradza konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspiera  partnerów Programu w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami. Wśród partnerów Programu są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym ponad 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby: podczas płatności za zakupy, wymieniając na nagrody lub mile Miles & More, a także przekazując na cele charytatywne.

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 130, a ich grono systematycznie się powiększa.

- Niezmiernie cieszy mnie to, że szeregi IAA Polska zwiększają się o trzy kolejne organizacje. Siłą IAA Polska jest bowiem różnorodność i mnogość spojrzeń na komunikację marketingową. A to z kolei ułatwia realizację wspólnego celu, jakim jest poprawa standardów w branży komunikacji marketingowej, a także dbałość o zgodną z prawem, swobodną komunikację pomiędzy producentami i konsumentami – mówi Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska.

Stowarzyszenie jest platformą dialogu, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764