logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok: ruszyła globalna kampania #Createkindness

  PR 09.06.2021, przeczytano 131 razy
ilustracjastrzałka

TikTok, aby wspierać życzliwość na platformie, rusza z globalną kampanią #CreateKindness. Poprzez serię filmów animowanych, które przygotowali znani twórcy platformy oraz hashtag challenge TikTok chce inspirować swoich użytkowników do bycia życzliwym, a tym samym zaznaczyć, że jest platformą, w której każdy użytkownik może czuć się bezpiecznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok%3A-ruszyla-globalna-kampania-createkindness,391820,artykul.html

- W TikTok stale pracujemy i dokładamy starań, aby tworzyć przyjazne środowisko dla naszej globalnej społeczności, a w ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy szereg funkcji mających na celu promowanie życzliwości i zapobieganie zastraszaniu. Dziś robimy kolejny krok, uruchamiając #CreateKindness - globalną kampanię i kreatywną serię wideo, której celem jest podnoszenie świadomości na temat zastraszania w sieci oraz tego, jak wszyscy możemy kierować się życzliwością – powiedziała Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.  

Za aktywnością na platformie stoją prawdziwe historie

W ramach zaangażowania w promowanie życzliwości online, TikTok uruchomił na koncie @TikTokTips animowaną serię wideo, która opowiada prawdziwe i osobiste historie sześciu twórców-animatorów, których odmienne style animacji uzupełniają ich różnorodne doświadczenia. W swoich filmach ci utalentowani twórcy przedstawiają perspektywy przeciwdziałania zastraszaniu, pokazują niezamierzony wpływ, jaki może mieć to szkodliwe zachowanie, i przypominają dlaczego tak ważne jest, aby mu zapobiegać.

  • W "Block the Bullies" („Zablokuj prześladowców”), @milkymichii  ujawnia, jak radzi sobie z niemiłymi Duetami.
  • W introspekcyjnym "Why Would You..." („Dlaczego chcesz..”), @recokh wyjaśnia, jak jego niepewność kryje się za pragnieniem bycia niemiłym dla innych i jak radzić sobie z tymi uczuciami.
  • W "I Want to Hold On To" („Komentarze, których chce się trzymać”), @kellyemmrich dzieli się tym, jak przezwyciężyć negatywne komentarze, skupiając się na społecznościach, które są życzliwe.
  • W "Walk Away" („Zostaw to za sobą”), @amyrightmeow radzi, jak poradzić sobie z ludźmi celowo przeinaczającymi publikowane przez nich treści.
  • W "Power of Words" („Potęga słów”) @rosie.gif pokazuje wpływ, jaki mogą mieć mikroagresje i zachęca ludzi do zastanowienia się, zanim opublikują post.
  • W "What We Don't See" („Czego nie widzimy”), @king.science zachęca ludzi do traktowania siebie nawzajem z troską i współczuciem.

Używając swoich charakterystycznych stylów animacji i głosów oraz ujawniając się na końcu filmów, twórcy ci przekazują ważne przesłanie: za każdym kontem kryje się prawdziwa osoba, która zasługuje na życzliwość i szacunek.

Szerzenie życzliwości na TikTok

Dla TikToka ważnym jest, aby globalna społeczność platformy rozwijała się, bazując na życzliwości i trosce o innych. Filmy z hashtagami związanymi z życzliwością, takimi jak #love, #kindness, #milosc czy #dobro uzyskały ponad 400 miliardów wyświetleń i wygenerowały prawie 50 miliardów kreacji wideo na całym świecie.  Naklejki z sercem i kreatywne efekty również należą do najpopularniejszych funkcji wykorzystywanych na TikToku do celebrowania życzliwości. W ciągu ostatniego roku zostały one dodane do ponad 2 miliardów filmów na całym świecie.

- TikTok to aplikacja, w której każdy znajdzie coś dla siebie. To kompletna różnorodność i mnóstwo talentów, nawet tych nietypowych. Same również świetnie się na tym TikToku odnajdujemy i czujemy swobodę w pokazywaniu naszego życia. Podobno szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się nią dzieli. Więc my chcemy dzielić się z ludźmi dobrym humorem i dużą dawką miłości – mówią Power Girls (@way.of.blonde i @maschines_official), które łącznie zgromadziły już ponad 650 tys. fanów na platformie.  

- TikTok jest chyba pierwszą platformą, która ma w swojej społeczności osoby z tak wielu środowisk, które nie boją się publikować treści. Być może dzięki temu łatwiej jest użytkownikom akceptować wszelkie odmienności u innych. Społeczność TikToka jest wspierająca, przede wszystkim dlatego, że jest bardzo zaangażowana w to co dzieje się na platformie. Jeżeli tylko jesteś dobrą osobą i masz dobre zamiary, to na pewno otrzymasz wsparcie na TikToku – mówi @charazinsky (1,5 miliona obserwujących na TikToku).

Wspieranie życzliwości na TikToku

Oprócz filmów wideo, aby inspirować do tworzenia treści promujących życzliwość TikTok przygotował hashtag challenge #CreateKindness, w którym użytkownicy będą dzielić się wzruszającymi momentami i komentarzami, które inspirują do szerzenia życzliwości. Poprzez tę kampanię TikTok chce zachęcać swoją globalną społeczność do wybierania, celebrowania i tworzenia dobra oraz bycia życzliwym, każdego dnia.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji 30. rocznicy podpisania Traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec Wirtualna Polska i Deutsche Welle ruszają ze wspólnym cyklem wywiadów pt. „DIALOG: Rozmowy polsko-niemieckie”. Do rozmów zaproszeni zostali m.in. sygnatariusz traktatu, b. premier Jan Krzysztof...
Podczas jubileuszowej, 40. edycji koszalińskiego festiwalu Młodzi i Film CANAL+ Polska ogłosiło rozpoczęcie nowej współpracy – z Atelier Scenariuszowym. CANAL+, stając się partnerem tytularnym Atelier, włącza się w projekt skierowany do młodych i początkujących twórców, umożliwiając im kompleksową pracę nad scenariuszami pełnometrażowych...
Aleksandra Karasińska, dotychczasowa redaktorka prowadząca Forbes Women, 17 czerwca obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej magazynu.  
14 czerwca 2021 roku do Zarządu spółki Polska Press Sp. z o.o. dołączyli Maciej Kossowski i Miłosz Szulc, którzy obejmą stanowiska członków Zarządu.
Gazeta.pl powołuje koordynatorkę treści dotyczących różnorodności i inkluzywności
1 lipca 2021 r. w strukturach Gazeta.pl wyodrębniona zostanie nowa funkcja koordynatorki treści dotyczących różnorodności i inkluzywności. Nowo utworzone stanowisko obejmie Wiktoria Beczek, wieloletnia dziennikarka portalu, a także współzałożycielka i działaczka Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza. Dzięki wprowadzonym zmianom Gazeta.pl jako pierwszy horyzontalny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764