logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia

  PR 10.06.2025, przeczytano 141 razy
ilustracja

9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-ad-awards-ce-2025%3A-ruszyly-zgloszenia,409208,artykul.html

Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, podczas której jury wyróżniło 32 marki z Polski, Rumunii i Czech, TikTok ogłasza kolejną odsłonę swojego konkursu skierowanego do branży reklamowej. TikTok Ad Awards CE to przestrzeń dla marek i agencji, które potrafią połączyć twórczą odwagę z realnymi rezultatami biznesowymi, wykorzystując pełen potencjał platformy.

Konkurs dla kreatywnych i skutecznych

Nowością tegorocznej edycji jest kategoria Greatest Impact, w której nagradzone zostaną kampanie, które najskuteczniej zaktywizują użytkowników TikToka wokół istotnych kwestii społecznych.

– TikTok to dziś przestrzeń, w której kreatywność spotyka się z efektywnością. Konkurs TikTok Ad Awards jest celebracją marek, które myślą odważnie, działają autentycznie i potrafią wykorzystać język platformy do budowania relacji i realizacji celów biznesowych. Tegoroczna edycja daje szansę nie tylko na nagrody, ale przede wszystkim na pokazanie siły pomysłów, które inspirują i zostają z odbiorcami na długo – mówi Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Central Europe.

Marki łącznie zmierzą się w czterech kategoriach specjalnych oraz głównej – Greatest TikTok, która wyłoni najbardziej kreatywną i biznesowo skuteczną kampanię reklamową „TikTok-first” tego roku.

Kategoria Konkursowe

Greatest Creative

W tej kategorii nagrodzone zostaną firmy, które wyróżnia kreatywne podejście do obecności na TikToku. Ocenie podlega między innymi strategiczne wykorzystanie płatnych momentów szczytowych (paid peaks) i organicznych działań. Nie mniej ważne jest osiągnięcie wyjątkowych rezultatów w całym lejku sprzedażowym oraz zbudowanie trwałej obecność na platformie, w myśl zasady TikTok-first.

Greatest Impact

Kategoria Greatest Impact nagradza kampanie  które w innowacyjny sposób wykorzystały potencjał TikToka, łącząc kreatywność, zaangażowanie społeczności i działania nastawione na realną zmianę społeczną. Liczy się nie tylko forma, ale i cel – jury ocenia zarówno storytelling i pomysłowość, jak i skuteczne połączenie działań płatnych i organicznych w ramach jednej kampanii.

Greatest Performance

Kategoria poświęcona kampaniom z dolnej części lejka sprzedażowego, które wyróżniały się kreatywnością, podejściem TikTok-first oraz innowacyjną strategią.

Greatest Branding

Kategoria dla wyjątkowych kampanii brandingowych, które wyróżniały się innowacyjną strategią i kreatywnym podejściem TikTok-first, uzyskując doskonałe wyniki w górnej części lejka sprzedażowego.

Greatest TikTok

Nagroda Greatest TikTok przyznawana jest za najlepszą kampanię na TikToku. Taką, która wykorzystała kreatywność platformy dzięki innowacyjnym pomysłom i podejściu „TikTok-first”, osiągnęła imponujące rezultaty poprzez mądre wykorzystanie produktów reklamowych i zrealizowała cele marketingowe na każdym etapie lejka sprzedażowego. Nargodzona zostanie marka, której kampania w pełni włączyła się w społeczność TikToka, wyróżniała się kretywnością, korzystała z trendów, inspirowała innych, przynosiła radość i tworzyła wyjątkowy moment kulturowy na platformie.

Zgłoszenia w kategoriach Greatest Creative, Greatest Impact, Greatest Branding i Greatest Performance są automatycznie brane pod uwagę w kategorii głównej – Greatest TikTok.

Nagrody i zapisy

Finaliści TikTok Ad Awards mogą liczyć nie tylko na statuetkę konkursu, która symbolizuje kreatywność i skuteczność działań na platformie. Dodatkowo otrzymają pulę kredytów reklamowych, które pozwolą im jeszcze skuteczniej promować swoje treści. Każda nagrodzona kampania zyska także specjalną odznakę TikTok Ad Awards – do wykorzystania w mediach społecznościowych oraz materiałach sprzedażowych i prezentacyjnych. Co więcej, zwycięzcy zostaną objęci partnerstwem mediowym, dzięki któremu ich sukcesy będą promowane w oficjalnych kanałach TikToka.

Kampanie można zgłaszać przez stronę: tiktokadawardseurope.com – wystarczy wybrać kraj i kliknąć „Enter now”.

W ubiegłym roku triumfowała m.in. kampania #DoritosBoldSquad, która w jeden dzień zaangażowała 3,2 miliona unikalnych użytkowników TikToka i zwiększyła udział marki Doritos Romania w rynku o niemal 8 punktów procentowych.

Kluczowe daty:

  • Start zgłoszeń: 9 czerwca 2025
  • Koniec zgłoszeń: 24 września 2025
  • Ocena jury: 25 września – 30 października 2025
  • Gale wręczania nagród: 27 października – 11 grudnia 2025

Źródło: TikTok

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
e-Commerce Polska awards 2025: startują zgłoszenia
Izba Gospodarki Elektronicznej z dumą ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards — wydarzenia, które nie tylko nagradza najwybitniejsze przedsięwzięcia w polskim handlu cyfrowym, ale stanowi swoisty barometr kondycji całej branży. To właśnie tutaj wybrzmiewają najważniejsze trendy, innowacyjne strategie i przełomowe technologie, które kształtują przyszłość...
PR Wings 2025 - ruszają zgłoszenia
Rozpoczął się nabór zgłoszeń do 5. edycji PR Wings, ogólnopolskiego konkursu wyróżniającego najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations. Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy realizatorzy projektów PR – od agencji przez organizacje pozarządowe po firmy i instytucje publiczne. Kampanie można zgłaszać w trzech terminach od 29 maja do 7...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764