logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok aktualizuje zasady dotyczące kont politycznych

  PR 21.09.2022, przeczytano 142 razy

TikTok rozwija polityki i zasady obowiązujące na platformie, konsekwentnie wspierając i promując budowę pozytywnej przestrzeni dla różnorodnych treści, które łączą użytkowników, nie zaś wprowadzają podziały. W tym celu platforma wdraża zestaw dodatkowych rozwiązań dotyczących kont rządowych, a także prowadzonych przez polityków i partie polityczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-aktualizuje-zasady-dotyczace-kont-politycznych,397301,artykul.html

TikTok to platforma rozrywkowa, służąca użytkownikom do wspólnego przeżywania istotnych  wydarzeń. Mogą one mieć związek z różnymi aspektami życia, w tym także np. z wyborami czy innymi wydarzeniami politycznymi. Niezależnie jednak od kontekstu, TikTok ma pozostawać przestrzenią pozytywnej dyskusji, wspierającą budowanie otwartej i przyjaznej społeczności. W ramach tych starań, platforma konsekwentnie walczy ze szkodliwą dezinformacją, zabrania reklamy politycznej i promuje wiarygodne, wartościowe treści dotyczące wyborów i pochodzące od zaufanych partnerów. Teraz platforma wprowadza kolejne aktualizacje obowiązujące konta rządowe, oraz polityków czy partii politycznych.

TikTok od dawna nie akceptuje reklam politycznych, zarówno w formie płatnych reklam, jak i treści sponsorowanych przez polityków, a publikowanych przez twórców. W wyniku najnowszej aktualizacji konta należące do polityków i partii politycznych stracą dostęp do funkcji reklamowych na TikToku na poziomie całych kont reklamowych, co oznacza automatyczne obostrzenia reklamowe dla wszystkich powiązanych kont (polityków i partii politycznych), co w efekcie pomoże egzekwować dotychczasową politykę platformy w tym zakresie.

TikTok ma jednak świadomość, że może dojść do wyjątkowych sytuacji, w których przedstawiciele rządów mogą potrzebować dostępu do narzędzi reklamowych. Przykładem takiej sytuacji może być konieczność reklamowego wsparcia kampanii szczepień, jak miało to miejsce w związku z pandemią. W takich przypadkach działania reklamowe będą możliwe,  jednak wyłącznie we współpracy z przedstawicielem TikToka.

Poza ograniczeniami związanymi z reklamami TikTok odebrał także politykom i partiom politycznym możliwość monetyzacji swoich treści na platformie. Ich konta nie będą miały możliwości otrzymywania darowizn i napiwków, korzystania z opcji zakupowych czy funduszu Creator Fund. Wprowadzone zmiany - wraz z wdrożonym wcześniej zakazem płatnych reklam politycznych - oznaczają, że konta rządowe, polityków i partii politycznych właściwie nie będę mogły przekazywać ani otrzymywać płatności za pośrednictwem funkcji monetyzacji dostępnych na TikToku a także inwestować w płatną promocję swoich treści. W ciągu najbliższych tygodni TikTok uniemożliwi także publikowanie treści, których celem jest zbieranie funduszy na kampanie wyborcze. Dotyczy to zarówno video, w których politycy bezpośrednio zachęcają do wspierania ich kampanii wyborczych, jak i treści publikowanych przez partie polityczne, które kierują na specjalne sekcje na ich stronach internetowych.

Platforma podkreśla, że TikTok to w pierwszej kolejności miejsce bezpiecznej rozrywki, które ma łączyć kreatywnych użytkowników poprzez wartościowe i angażujące treści. Dzięki ograniczeniom możliwości reklamowych, monetyzacyjnych i zbierania funduszy na kampanie polityczne, TikTok dąży do zachowania równowagi pomiędzy swobodą dyskusji na tematy istotne dla społeczności, a ochroną kreatywnej, rozrywkowej platformy, której oczekują użytkownicy. Więcej o szczegółach tych zmian można przeczytać w Centrum Pomocy.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
Zapraszamy serdecznie do udziału w badaniu dotyczącym zmian w procesach zbierania informacji o użytkownikach. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę.
TVP Kobieta pokonała we wrześniu TVN Style
Według danych Nielsen Media udziały w grupie wszystkich widzów TVP Kobieta we wrześniu 2022 roku kształtowały się na poziomie 0,35% i były wyższe od kanału konkurencyjnego TVN Style. We wrześniu TVP Kobieta znalazła się na drugim miejscu wśród kanałów lifestylowych przeznaczonych dla kobiet. Udziały TVP Kobieta we wrześniu w grupie 4+ w porównaniu do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764