logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok coraz mocniej stawia na zarobek

  PR 03.04.2020, przeczytano 593 razy

TikTok w coraz większym stopniu napędza sprzedaż produktów. Tak przynajmniej wynika ze statystyk. Agencja GetHero  po raz kolejny przeprowadziła badania społeczności TikTok, dzięki którym możemy poznać m.in. preferencje jej użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-coraz-mocniej-stawia-na-zarobek,386421,artykul.html

Aplikacja Tik Tok zastąpiła popularną Musical.ly, a zasady jej działania są niemal identyczne. Jest to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie - w 2018 roku była już dostępna w 150 krajach i w 75 różnych językach. Pierwsze wydanie aplikacji TikTok (właśnie pod nazwą musical.ly) miało miejsce w 2016 roku. Od tego czasu platforma zyskała uznanie w 150 krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Jego potencjał doceniają nie tylko użytkownicy, ale także marketerzy, którzy mogą wykorzystać platformę do dotarcia do atrakcyjnych grup docelowych za pomocą swoich produktów.

Firmy coraz częściej dostrzegają potencjał marketingowy aplikacji. Badania przeprowadzone przez agencję GetHero pokazują, że 33,1% respondentów docenia kreatywne treści autorów, które powstają w wyniku współpracy handlowej z markami.

Badania potwierdzają również, że twórcy dostarczający treści w aplikacji mają wpływ na wzrost sprzedaży produktów marek, z którymi współpracują. Prawie co czwarty respondent (24 procent) przyznał, że zdecydował się na zakup produktu przyciągniętego reklamą, którą zobaczył na kanale influencera.

Trzeba też przypomnieć, że wielu ekspertów przestrzega rodziców przed TikTokiem. Prawdopodobnie dlatego, że niektóre zachowania rozpowszechniane za pomocą tego kanału niekoniecznie powinno się naśladować. Tu można wymienić chociażby słynne w ostatnich, dość tragicznych, tygodniach wyzwanie znane jako… coronavirus challenge. W największym skrócie i bez wnikania w szczegóły chodzi w nim o to, by polizać krawędź publicznej toalety… Niestety, kończy się to często wizytą w szpitalu i kwarantanną…

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III
Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.
Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy
Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.
HP Zbook Create G7 i Zbook Studio G7 – stacje robocze nawet dla najbardziej wymagających twórców
Tworzyć może każdy i wszędzie, a dzięki mobilnym stacjom roboczym HP ZBook Create oraz HP ZBook Studio projektowanie i codzienna praca jeszcze nigdy nie były tak proste. HP ZBook Create G7 i ZBook Studio G7 to pierwsze mobilne stacje robocze, których komponenty wewnętrzne wykonano z plastiku pochodzącego z recyklingu[1]. Są wyposażone w układy graficzne NVIDIA GeForce i...
Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r.
Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta ponad 3 biliony dolarów w 2020 r. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy...
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764