logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok Follow Me pomoże małym i średnim firmom rozwijać swój biznes na platformie

  PR 22.09.2022, przeczytano 150 razy
ilustracja

TikTok to miejsce, gdzie z powodzeniem może rozwijać się każdy biznes – bez względu na branżę czy skalę działania. Na platformie można znaleźć unikatową grupę odbiorców, która nie korzysta z innych platform i jest przy tym bardziej otwarta na komunikację marek. Dzięki temu firmy mają wyjątkową możliwość dotarcia do nowych konsumentów. Aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom wykorzystać w pełni potencjał sprzedażowy TikToka, platforma startuje z programem Follow Me i angażuje do swojej akcji marki, które już prowadzą tutaj swoje działania promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-follow-me-pomoze-malym-i-srednim-firmom-rozwijac-swoj-biznes-na-platformie,397310,artykul.html

Ucz się od ambasadorów SMB

Celem programu Follow Me jest edukowanie w zakresie najlepszych praktyk prowadzenia działań promocyjnych na TikToku. Do akcji zaangażowano wybrane lokalne marki z dwunastu rynków, które w roli ambasadorów SMB podzielą się swoimi wskazówkami jak najlepiej wykorzystać potencjał platformy, by osiągnąć swoje cele biznesowe. Wśród nich nie zabraknie także polskiego głosu, czyli tortli_pl, marki, która specjalizuje się w tworzeniu spersonalizowanych kubków.

Co w ramach Follow Me?

Follow Me oferuje różne ścieżki edukacyjne – w zależności od celów i potrzeb danego biznesu. Przez 6 tygodni zainteresowane marki będą otrzymywać porady dotyczące założenia bezpłatnego konta biznesowego na TikToku, prowadzenia pierwszych kampanii czy dostęp do Centrum Kreatywnego, który jest kopalnią inspiracji oraz przewodnikiem po narzędziach reklamowych dostępnych w aplikacji.

Potencjał sprzedażowy TikToka

Z TikToka korzysta globalnie już ponad miliard aktywnych użytkowników, zaś w samej Europie - 100 milionów. Tym samym na platformie można znaleźć niezwykle różnorodną społeczność, która nie ma nic przeciwko oglądaniu treści przygotowywanych przez marki – twierdzi tak 74% użytkowników[1]. Ponadto z platformy korzystają konsumenci, którzy często kupują droższe produkty marek, jeśli tylko uważają je za etyczne (52% wskazań) i lubią być pierwszymi, którzy mają najnowsze produkty (55%)[2].

- TikTok to platforma, z której potencjału korzysta coraz więcej polskich marek. Według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen – TikTok ma średnio 2-3 krotnie wyższą efektywność sprzedażową niż inne platformy, a w ubiegłym roku z kwartału na kwartał blisko dwukrotnie zwiększała się liczba aktywnych kont reklamowych na TikToku. To pokazuje nie tylko naszą mocną, stale rosnącą pozycję na rynku reklamowym, lecz także odzwierciedla zaufanie, jakim darzą nas kolejne marki. Program Follow Me to kolejny krok milowy w naszej działalności, który pomoże mniejszym firmom w prowadzeniu efektywnej promocji na platformie i dowiedzie, że TikTok to przestrzeń dla każdego biznesu – bez względu na branżę czy skalę działania – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TikTok CE.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

Dodatkowe informacje:

[1] TikTok Kantar Brand Study, 2021, PL, n=2500, TikTok Marketing Science PL Audience Understanding Research 2022 conducted by CLEAR M&C Saatchi]
[2] Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z Clear Strategy dla TikToka i objęło 4000 respondentów z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl
Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.
W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.
Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764