logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok i Papaya Young Creators łączą siły w 9. edycji konkursu

  PR 21.01.2022, przeczytano 399 razy

TikTok i Papaya Young Creators podejmują współpracę przy tegorocznej edycji. W jej ramach, pod hasłem Creative Playground by TikTok, powstaną dwie nowe kategorie, w tym – po raz pierwszy a historii konkursu – kategoria otwarta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-i-papaya-young-creators-lacza-sily-w-9.-edycji-konkursu,394483,artykul.html

Jedno z najbardziej cenionych w branży reklamowych i unikatowych w skali Europy wydarzeń dla twórców reklamowych - Papaya Young Creators (wcześniej Papaya Young Directors) właśnie zmienia swoją formułę. Tegoroczna odsłona jeszcze mocniej stawia na interdyscyplinarność i inkluzywność oraz udowadnia, że w bogatym świecie contentu kreatywność ma wiele imion. Pomagać w tym będzie TikTok, który właśnie dołącza do partnerów głównych projektu i obejmuje swoim mecenatem Creative Playground by TikTok – dwie kategorie, z których jedna, pierwszy raz w kategorii konkursu, będzie otwarta dla absolutnie każdego (spełniającego wiekowe kryteria konkursu).

- TikTok, jako nowoczesna platforma rozrywkowa, jest i twórcą i tworzywem: tak uczestnikiem dzisiejszej rzeczywistości, jak i jej ważnym inspiratorem. Poprzez partnerstwo w ramach Papaya Young Creators chcemy nie tylko wspomóc rozwój lokalnej branży kreatywnej, ale także zwrócić uwagę na istotne zjawiska społeczne. Mowa o potrzebie otwartości, inkluzywności i różnorodności. Odzwierciedlimy to w obu kategoriach, które obejmiemy patronatem. – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Global business Marketing w TikTok CE.

- Zmiana nazwy konkursu oraz współpraca z TikTokiem jest tak naprawdę zwieńczeniem kierunku, w jakim program ewoluował już od dawna. Z roku na rok przyciągaliśmy nie tylko kandydatów i kandydatki na reżyserów i reżyserki, ale też osoby tworzące w ramach innych specjalizacji. Dzięki nowej nazwie podkreślamy potrzebę pracy zespołowej, inkluzywnego podejścia do tego, co każdy z twórców i twórczyń wnosi do projektu. Chcemy pokazać, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii — na efekt końcowy składa się wiele talentów. - mówi Eja Trzcińska, Head of Papaya Young Creators.

TikTok Branded Stories to format, w którym będzie należało zrealizować temat zadany przez jedną z marek – Partnerów Głównych tak, by jak najlepiej wpisać się w przestrzeń medialną TikToka. Kluczowe będzie umiejętne wykorzystanie zalet platformy: zawsze włączonego dźwięku, kreatywnych filtrów i efektów oraz pionowej orientacji obrazu. Na finalistów czekać będzie wsparcie finansowe na realizację projektów, ale także – lub przede wszystkim – pomoc mentorska i realizacyjna.

TikTok Unique Stories to zaproszenie dla wszystkich twórców video, także spoza branży reklamowej. Tutaj oceniane będą gotowe produkcje, które jednakowo mają uwzględniać charakterystykę wyrazu TikToka oraz realizować zadany motyw. Jest nim różnorodność, w jak najszerszym znaczeniu tego terminu, np.: miłości, fizyczności, czy tożsamości i poczucia przynależności.

Eksperci TikToka włączą się także w działania edukacyjne realizowane w ramach Papaya Young Creatives przygotowując i prowadząc dedykowane warsztaty i szkolenia, a następnie wspierając w procesie produkcyjnym.

Oficjalny start konkursu zaplanowany jest na 31.01.2022 r.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych...
Sławomir Kamiński szefem działu Foto
Od lutego 2023 r. zespołem Foto "Gazety Wyborczej" i jednocześnie Agencji Wyborcza.pl pokieruje Sławomir Kamiński. To uznany fotoreporter i laureat wielu prestiżowych konkursów fotografii prasowej, m.in. autor Zdjęcia Roku wybranego w konkursie Grand Press Photo 2019, związany z redakcją "Wyborczej" od 30 lat.
Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl
Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na...
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura...
Social media już dawno przestały być tylko przestrzenią rozrywki i rekreacji. Wraz z upowszechnieniem się pracy hybrydowej i wirtualizacją codziennych zadań, coraz częściej social media stają się dla nas źródłem fachowej wiedzy nt. zdrowia. Medycy coraz częściej porzucają pisanie poradników dla pacjentów i wizyty w mediach tradycyjnych na rzecz wideo,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764