logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok na Forum w Karpaczu: stajemy się poważnym partnerem biznesowym dla firm w Polsce

  PR 09.09.2022, przeczytano 506 razy
ilustracja

- TikTok, mający już 1 mld użytkowników na świecie i 100 mln w Europie, jest dużym i poważnym partnerem dla działających w Polsce firm – zadeklarował Jakub Olek, szef relacji z partnerami publicznymi na Europę Środkową i Wschodnią w TikToku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-na-forum-w-karpaczu%3A-stajemy-sie-powaznym-partnerem-biznesowym-dla-firm-w-polsce,397160,artykul.html

Według niego, obecność TikToka na XXXI Forum Ekonomicznym w Karpaczu to ważny sygnał dla środowiska biznesowego, że firma i jej aplikacja rozrywkowa są w Polsce na stałe i że będą się rozwijać wraz z całym rynkiem.

- Podstawowym modelem biznesowym współpracy z TokTokiem jest reklama: kreatywne krótkie formy wideo – mówił Jakub Olek, podkreślając, że TikTok to obecnie najszybciej rozwijająca się aplikacja na świecie, w tym również w Polsce.

Forum w Karpaczu to dla TikToka również okazja do prezentacji priorytetu w działaniach firmy, czyli kwestii zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom platformy.

- Stosujemy bezwzględne społecznościowe zasady bezpieczeństwa. Prowadzimy też liczne działania moderacyjne i edukacyjne wśród użytkowników, współpracując przy tym z szeregiem partnerów rządowych czy pozarządowych – powiedział Jakub Olek.

W Polsce to m.in. współpraca z NASK-iem – w zakresie ochrony najmłodszych użytkowników aplikacji oraz pod kątem weryfikowania prawdziwości informacji.

XXXI edycję dorocznego Forum Ekonomicznego zorganizowano w Karpaczu w dniach 6-8 września 2022 roku.

Źródło: PAP MediaRoom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764