- TikTok, mający już 1 mld użytkowników na świecie i 100 mln w Europie, jest dużym i poważnym partnerem dla działających w Polsce firm – zadeklarował Jakub Olek, szef relacji z partnerami publicznymi na Europę Środkową i Wschodnią w TikToku.
Według niego, obecność TikToka na XXXI Forum Ekonomicznym w Karpaczu to ważny sygnał dla środowiska biznesowego, że firma i jej aplikacja rozrywkowa są w Polsce na stałe i że będą się rozwijać wraz z całym rynkiem.
- Podstawowym modelem biznesowym współpracy z TokTokiem jest reklama: kreatywne krótkie formy wideo – mówił Jakub Olek, podkreślając, że TikTok to obecnie najszybciej rozwijająca się aplikacja na świecie, w tym również w Polsce.
Forum w Karpaczu to dla TikToka również okazja do prezentacji priorytetu w działaniach firmy, czyli kwestii zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom platformy.
- Stosujemy bezwzględne społecznościowe zasady bezpieczeństwa. Prowadzimy też liczne działania moderacyjne i edukacyjne wśród użytkowników, współpracując przy tym z szeregiem partnerów rządowych czy pozarządowych – powiedział Jakub Olek.
W Polsce to m.in. współpraca z NASK-iem – w zakresie ochrony najmłodszych użytkowników aplikacji oraz pod kątem weryfikowania prawdziwości informacji.
XXXI edycję dorocznego Forum Ekonomicznego zorganizowano w Karpaczu w dniach 6-8 września 2022 roku.
Źródło: PAP MediaRoom