logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok Partnerem głównym konferencji I love marketing & technology

  PR 19.05.2023, przeczytano 507 razy

W Warszawie wystartowała XV edycja konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology, a jej Partnerem głównym został TikTok, czyli najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa, o niepodważalnym wpływie na cyfrowy i biznesowy ekosystem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-partnerem-glownym-konferencji-i-love-marketing-and-technology,400026,artykul.html

To nie przypadek, że to właśnie TikTok niewątpliwie na dobre zmienił internet: w sposobie jaki konsumujemy treści, jak odkrywamy nowe zainteresowania i jak tworzymy nowe trendy.  62% użytkowników odwiedza platformę, żeby odkryć coś nowego, a 33% z nich deklaruje, że uczy się na TikToku nowych rzeczy.

TikTok jest jedyną w swoim rodzaju platformą rozrywkową, kreującą modę, pomagającą odkryć najgorętsze nowości a jednocześnie skutecznie wspierającą każdy biznes - niezależnie od skali i branży. Opierając się o prawdziwe zainteresowania użytkowników, dostarczając ekscytujący, świeży kontent i dając każdemu szansę na zaprezentowanie swojej pasji lub biznesu, tworzy unikalne społeczności, chętne do odkrywania, poznawania i zachęcone do działania. Organizatorzy z prawdziwą przyjemnością ogłaszają, że TikTok został głównym partnerem tegorocznej edycji konferencji. Uczestnicy będą mieli szansę dowiedzieć się bezpośrednio od przedstawicieli platformy, jak wykorzystać jej potencjał dla swojej marki i zaistnieć w ponadmiliardowej grupie użytkowników. Wyjątkowy warsztat z kreatywnej komunikacji poprowadzi drugiego dnia konferencji, czyli we wtorek, 16-go maja, Joanna Nowak - Strateżka Kreatywna TikToka w CE, swoim doświadczeniem z uczestnikami podzielą się także eksperci TikToka, obecni podczas konferencji. Warto zdecydowanie odwiedzić w tym celu strefę TikToka.

Sam event odbywa się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online. Po raz pierwszy konferencja potrwa aż pięć dni i wystąpi na niej ponad 50 prelegentek i prelegentów.

I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:

  • I ❤  automation & tools
  • I ❤ marketing
  • I ❤ social media
  • I ❤ seo & content
  • I ❤ dev

Źródło: sprawny.marketing sp. z o.o.

www.sprawnymarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764