logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok po raz pierwszy został partnerem Gali Effie Awards Poland 2021

  PR 25.10.2021, przeczytano 424 razy

TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala Effie Awards odbędzie się we wtorek, 26 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-po-raz-pierwszy-zostal-partnerem-gali-effie-awards-poland-2021,393515,artykul.html

- Gala Effie Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce, dlatego wiedzieliśmy, że nie może nas na niej zabraknąć. Chcielibyśmy dać możliwość doświadczenia platformy, dzięki unikatowej przestrzeni dostępnej podczas wydarzenia. Strefa TikToka znajdować się będzie na pierwszym piętrze, gdzie nasi specjaliści pokażą jak korzystać z aplikacji oraz przygotowywać kreatywny i efektywny kontent. Specjalnie na tę okazję, przygotowaliśmy dla nich również niespodzianki – powiedział Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

TikTok, jako efektywna platforma mediowa, zyskuje na znaczeniu w działaniach marketingowych firm, a przygotowywane wraz z nią kampanie są kreatywne i autentyczne. Jedną z nominowanych do nagrody Effie jest kampania L’Oreal zrealizowana dla marki Maybelline, w ramach której powstał dedykowany marce taneczny hashtag challenge, a podjęte działania, dzięki doskonałemu wpisaniu się w DNA platformy, uzyskały bardzo dobre wyniki. Wideo promocyjne do tej pory zyskało już ponad 17 mln odsłon. Kampania dała społeczności TikToka przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie, co przełożyło się na ponad 7 tys. wygenerowanych przez użytkowników filmów z wykorzystaniem ścieżki dźwiękowej Maybelline "Extraordinary Love". Tekst piosenki zawierał wzmianki o unikalnych nazwach odcieni, co znacznie zwiększyło świadomość marki, a także samego produktu. W efekcie pomadka Super Stay Matte Ink odnotowała znaczny wzrost sprzedaży i została numerem 1 wśród kosmetyków w kategorii makijaż ust.

TikTok jest współzgłaszającym kampanii Maybelline, która została nominowana do nagrody w kategoriach "Brand experience" i "Young audience".

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy portal TVP Swipeto.pl
Zarząd Spółki, dostrzegając dynamicznie zmieniający się sposób konsumpcji mediów oraz wzrost znaczenia serwisów onlinowych, zdecydował o uruchomieniu portalu SwipeTo. SwipeTo to lifestylowy portal, skierowany do tzw. generacji Z oraz pokolenia Y. Treści publikowane w serwisie koncentrują się wokół tematów o charakterze popkulturowym, takich...
Serwis Business Insider Polska uruchomił nową kategorię o tematyce prawnej. Do redakcji Business Insider Polska dołączyli także kolejni dziennikarze, eksperci z dziedziny prawa: Jolanta Ojczyk i Łukasz Guza oraz – od listopada – Łukasz Zalewski, specjalizujący się w tematyce podatkowej.
W czwartek widzowie Eurosportu 1 i użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze będą mogli obejrzeć dwa mecze polskich drużyn w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych. Orlen Wisła Płock zagra na wyjeździe z SC Magdeburg, a Łomża Industria Kielce podejmie THW Kiel.
Jesienią kanał TVN Fabuła po raz kolejny udowodni, że w deszczowe, chłodne wieczory jest najlepszym wyborem dla wszystkich miłośników dobrego kina! To właśnie tutaj na widzów czekają autorskie programy o tematyce filmowej, największe hity wielkiego i srebrnego ekranu oraz najświeższe nowinki z planów zdjęciowych. Tej jesieni nie zabraknie również...
Alivia i AMS tworzą dedykowany kontent w Digital OOH wspierający miesiąc świadomości raka piersi
Content marketing w DOOH staje się skutecznym rozwiązaniem zbliżającym markę do odbiorcy. Kolejnym dowodem na to jest kampania realizowana wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764