logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok po raz pierwszy został partnerem Gali Effie Awards Poland 2021

  PR 25.10.2021, przeczytano 169 razy

TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala Effie Awards odbędzie się we wtorek, 26 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-po-raz-pierwszy-zostal-partnerem-gali-effie-awards-poland-2021,393515,artykul.html

- Gala Effie Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce, dlatego wiedzieliśmy, że nie może nas na niej zabraknąć. Chcielibyśmy dać możliwość doświadczenia platformy, dzięki unikatowej przestrzeni dostępnej podczas wydarzenia. Strefa TikToka znajdować się będzie na pierwszym piętrze, gdzie nasi specjaliści pokażą jak korzystać z aplikacji oraz przygotowywać kreatywny i efektywny kontent. Specjalnie na tę okazję, przygotowaliśmy dla nich również niespodzianki – powiedział Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

TikTok, jako efektywna platforma mediowa, zyskuje na znaczeniu w działaniach marketingowych firm, a przygotowywane wraz z nią kampanie są kreatywne i autentyczne. Jedną z nominowanych do nagrody Effie jest kampania L’Oreal zrealizowana dla marki Maybelline, w ramach której powstał dedykowany marce taneczny hashtag challenge, a podjęte działania, dzięki doskonałemu wpisaniu się w DNA platformy, uzyskały bardzo dobre wyniki. Wideo promocyjne do tej pory zyskało już ponad 17 mln odsłon. Kampania dała społeczności TikToka przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie, co przełożyło się na ponad 7 tys. wygenerowanych przez użytkowników filmów z wykorzystaniem ścieżki dźwiękowej Maybelline "Extraordinary Love". Tekst piosenki zawierał wzmianki o unikalnych nazwach odcieni, co znacznie zwiększyło świadomość marki, a także samego produktu. W efekcie pomadka Super Stay Matte Ink odnotowała znaczny wzrost sprzedaży i została numerem 1 wśród kosmetyków w kategorii makijaż ust.

TikTok jest współzgłaszającym kampanii Maybelline, która została nominowana do nagrody w kategoriach "Brand experience" i "Young audience".

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia
Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764