logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców

  PR 14.04.2021, przeczytano 310 razy

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego. TikTok udostępnia partnerom obecnym na platformie coraz to nowe, wysoko jakościowe narzędzia zwiększając wydajność realizowanych kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-reach-and-frequency-%E2%80%93-nowa-funkcja-dla-reklamodawcow,391039,artykul.html

Nowe narzędzie, nowe możliwości

TikTok Reach & Frequency to testowa funkcja rekomendowana reklamodawcom dostępna na wybranych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Narzędzie to umożliwia łatwe planowanie i zakup mediów, a poprzez optymalny zasięg i częstotliwość pozwala docelowo zwiększyć rozpoznawalność marki. Zaletą TikTok Reach & Frequency jest pełna przewidywalność realizowanej kampanii, która pozwoli zarządzać komunikatami w czasie rzeczywistym i dotrzeć do docelowej grupy odbiorców uwzględniając takie kryteria jak płeć, lokalizacja, wiek, język, zainteresowania czy doświadczenie zawodowe.

Kampanie realizowane za pomocą nowej funkcji rozliczane będą w formacie CPM (liczba wyświetleń), a ich założeniem będzie osiągnięcie zakładanego zasięgu bądź wyświetleń wideo. Raportowane efekty przekazu reklamowego zawierać będą dane takie jak zasięg, częstotliwość, CPM, CTR (wskaźnik kliknięć) oraz CPR (wskaźnik dotarcia).

Jak skorzystać z funkcji?

W celu skorzystania z funkcji wystarczy skontaktować się z zespołem odpowiedzialnym za konto marki dostępnej na TikToku i zarejestrować się w narzędziu. Warunkiem koniecznym jest posiadanie konta reklamowego TikTok Ads Manager powiązanego umową ramową. Po zgłoszeniu chęci skorzystania z narzędzia zespół TikTok odpowie na nie w ciągu 24 godzin.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Coraz bliżej debiutu platformy społecznościowej Donalda Trumpa
Nowa aplikacja społecznościowa należąca do Donalda Trumpa w lutym ma być powszechnie dostępna do ściągnięcia. To odpowiedź byłego prezydenta USA na blokowanie od ponad roku jego profili na Facebooku czy Twitterze. W obecnym stanie prawnym nowe media społecznościowe są na straconej pozycji względem cyfrowych gigantów. Zdaniem ekspertów potrzebne są regulacje,...
Nowa odsłona serwisu MMP24
Dzisiaj uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24 – usługi premium, która od niemal 20 lat codziennie dostarcza swoim użytkownikom najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach...
Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz.  
Dokument o prawicowych ekstremistach nowością Viaplay
Platforma Viaplay wyprodukowała nowy serial dokumentalny opowiadający o prawicowych ekstremistach ze Skandynawii. Dokument ‘Surrounded by Enemies’ przybliży widzom sposób działania skrajnie prawicowych grup, pokazując ich świat od wewnątrz. W czasie niepokoju nienawiść narasta zarówno w świecie realnym, jak i w sieci. Szwedzki dziennikarz Henrik Evertsson...
Agencyjny kanał sprzedaży PMPG Polskie Media kluczem do realizacji strategii i celów firmy w 2022 roku
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu agencyjnego kanału sprzedaży. Nad jego strategicznym rozwojem czuwać będzie KAMIL DĄBROWSKI, który z początkiem stycznia dołączył do Grupy w roli Dyrektora Zarządzającego Kanałem.   
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764