logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientów

  PR 28.04.2021, przeczytano 167 razy

TikTok to przestrzeń pozwalająca markom dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Jest to możliwe dzięki unikalnemu interfejsowi, który oferuje niczym niezakłóconą uwagę użytkownika platformy. By jeszcze bardziej wspomóc reklamodawców w osiąganiu wymiernych wyników z prowadzonych na platformie działań, TikTok wprowadza dziś nowe rozwiązanie – generowanie leadów, które w łatwy sposób pomoże markom zdobyć nowych klientów i zwiększyć tym samym konwersję.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-wprowadza-generowanie-leadow%2C-aby-umozliwic-markom-pozyskiwanie-nowych-klientow,391262,artykul.html

Proces generowania leadów rozpoczyna się od wypełnienia przez użytkownika TikToka formularza, w którym podaje swoje dane osobowe (takie jak imię, adres mailowy czy numer telefonu), dzięki czemu sygnalizuje marce zainteresowanie danym produktem bądź usługą. Dodatkowo, podstawowe informacje takie jak imię czy email, które użytkownicy TikToka przekazują podczas zakładania konta, mogą być automatycznie wypełnianie. Podczas wypełniania formularza użytkownik otrzymuje informację o ochronie danych osobowych, które zbierane są wyłącznie na potrzeby reklamodawców. W formularzu załączone są zarówno Polityka prywatności TikToka, jak również Polityka prywatności reklamodawców. Przesłane leady są następnie pobierane ręcznie lub, jeśli są zintegrowane z CRM firmy, mogą być natychmiast przekazane reklamodawcom.

Generowanie leadów to nie tylko szansa na dotarcie do nowych grup odbiorców, lecz także umożliwienie firmom tworzenia w pełni spersonalizowanych wiadomości, które zacieśniają więź między marką a klientem, i są istotne dla wielu grup konsumentów.

- W TikTok chcemy wspierać firmy w nawiązywaniu długofalowych relacji z klientami, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa w stosunku do naszych użytkowników. Nieustannie rozwijamy naszą platformę oraz udostępniamy nowe funkcjonalności, które pozwalają markom docierać do nowych grup odbiorców, jednocześnie chroniąc naszą społeczność i budować przestrzeń, w której każdy może czuć się komfortowo. Jestem przekonana, że generowanie leadów, pozwoli reklamodawcom prowadzić jeszcze bardziej efektywne kampanie na TikToku i tym samym zwiększyć sprzedaż – mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w esportowej branży. Tym razem serwis został partnerem medialnym prestiżowych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski organizowanych przez jednego z gigantów branży esportowej w naszym kraju – ESL Polska.
„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” - nowa kampania Radia Tok FM w aglomeracji śląskiej
W poniedziałek, 10 maja 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia TOK FM obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Dzięki działaniom prowadzonym lokalnie zespół stacji będzie zachęcać wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania programu TOK FM w internecie.
8 maja premiera szóstego sezonu „Comedy Club”
Comedy Central zaprasza na najzabawniejszą premierę tej wiosny! W sobotę, 8 maja stacja wystartuje z szóstym sezonem popularnego formatu „Comedy Club”. Premierowe odcinki emitowane będą w każdą sobotę i niedzielę o godz. 22:30. Gospodarzem szóstego sezonu stand-up’owego show jest Rafał Rutkowski.
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
„To tylko kilka dni” nowym programem TTV, w którym znane osoby przejmują opiekę nad osobami niepełnosprawnymi
„To tylko kilka dni” to pozytywne i burzące stereotypy spotkanie dwóch światów. Roli opiekunów osób niepełnosprawnych podjęli się między innymi Basia Kurdej-Szatan, Dagmara Kaźmierska, Sławomir (Paweł Zapała), Michał Koterski oraz Daniel Kuczaj. Spotkają się oni z ludźmi, którzy na co dzień potrzebują wsparcia osób trzecich....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764