logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021

  PR 29.11.2021, przeczytano 231 razy
ilustracjastrzałka

TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26 listopada w Nowym Teatrze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-wspiera-kreatywnosc-w-konkursie-ktr-2021,393940,artykul.html

Kategoria „CRAFT-VIDEO” łączy talent, doświadczenie i umiejętności użyte w celu realizacji pomysłów kreatywnych przy tworzeniu projektów filmowych, takich jak reklamy czy teledyski. Od lat cieszy się ona największą popularnością, a w tym roku na 1500 wszystkich prac zgłoszonych w konkursie, w tej kategorii przesłano aż ponad 800 zgłoszeń.

- Misją TikToka jest wspieranie kreatywności i dostarczanie pozytywnych emocji. KTR jako festiwal kreatywności, wraz z kategorią „CRAFT – VIDEO”, której mamy przyjemność być partnerem, jest więc bardzo nam bliskim wydarzeniem - wyróżnia najbardziej innowacyjnych, oryginalnych i niestandardowych autorów w dziedzinie tworzenia materiałów filmowych. W TikToku także przełamujemy utarte schematy myślenia o video i doskonale rozumiemy, jak ważna jest odwaga i autentyczność. Gratuluję zwycięzcy, a także pozostałym nominowanym w tej kategorii. Cieszymy się, że jako TikTok mogliśmy być częścią tego wydarzenia i wspierać ambitnych twórców – powiedziała Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej podczas wręczania nagrody.

Tegoroczna gala wręczenia nagród była wyjątkowa, ponieważ połączyła dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów  i komunikacji, wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764