logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Time for Wax i Time for Nails klientem agencji Primoloko

  PR 16.01.2020, przeczytano 1239 razy

Agencja PRimoloko odpowiada za prowadzenie działań media relations i współpracę z influencerami dla marek Time for Wax oraz nowego konceptu spółki, Time for Nails.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/time-for-wax-i-time-for-nails-klientem-agencji-primoloko,385348,artykul.html

W ramach, rozpoczętej współpracy, agencja PRimoloko poza działaniami media i influencer relations będzie odpowiadać za obsługę wydarzeń specjalnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a agencja wyłoniona na drodze konkursu ofert.

Agencja PRimoloko to agencja specjalizująca się w nowoczesnych działaniach PUBLIC RELATIONS I INFLUENCER MARKETINGU. Na swoim koncie ma realizację ponad 1000 projektów z obszaru lifestyle, moda, uroda, zdrowie i psychologia. Agencja ma także bardzo duże doświadczenie w sektorze działań B2B i FMCG.

Time for Wax to ogólnopolska sieć profesjonalnych salonów depilacji woskiem. W 28 salonach klienci mają możliwość korzystania z usług depilacji bez konieczności wcześniejszego umawiania na wizytę. Time for Nails to nowe miejsce na mapie Warszawy. Już dwa salony Time for Nails w Warszawie oferują możliwość wykonania manicure bez umawiania się przez 6 dni w tygodniu. W planie w 2020 roku jest otwarcie kolejnych punktów w Warszawie.

Za obsługę projektu odpowiada zespół konsultantów, którym zarządza Patrycja Sawicka – Sikora (managing director).

Źródło: PRimoloko

www.primoloko.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764