logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Time for Wax i Time for Nails klientem agencji Primoloko

  PR 16.01.2020, przeczytano 1241 razy

Agencja PRimoloko odpowiada za prowadzenie działań media relations i współpracę z influencerami dla marek Time for Wax oraz nowego konceptu spółki, Time for Nails.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/time-for-wax-i-time-for-nails-klientem-agencji-primoloko,385348,artykul.html

W ramach, rozpoczętej współpracy, agencja PRimoloko poza działaniami media i influencer relations będzie odpowiadać za obsługę wydarzeń specjalnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a agencja wyłoniona na drodze konkursu ofert.

Agencja PRimoloko to agencja specjalizująca się w nowoczesnych działaniach PUBLIC RELATIONS I INFLUENCER MARKETINGU. Na swoim koncie ma realizację ponad 1000 projektów z obszaru lifestyle, moda, uroda, zdrowie i psychologia. Agencja ma także bardzo duże doświadczenie w sektorze działań B2B i FMCG.

Time for Wax to ogólnopolska sieć profesjonalnych salonów depilacji woskiem. W 28 salonach klienci mają możliwość korzystania z usług depilacji bez konieczności wcześniejszego umawiania na wizytę. Time for Nails to nowe miejsce na mapie Warszawy. Już dwa salony Time for Nails w Warszawie oferują możliwość wykonania manicure bez umawiania się przez 6 dni w tygodniu. W planie w 2020 roku jest otwarcie kolejnych punktów w Warszawie.

Za obsługę projektu odpowiada zespół konsultantów, którym zarządza Patrycja Sawicka – Sikora (managing director).

Źródło: PRimoloko

www.primoloko.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764