logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Time S.A. dołącza do programu QUALID

  PR 03.12.2021, przeczytano 225 razy

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/time-s.a.-dolacza-do-programu-qualid,393997,artykul.html

Program poprawy jakości QUALID ma na celu opracowywanie, gromadzenie, propagowanie pozytywnych i skutecznych rozwiązań, które przyczyniać się będą do poprawy jakości reklamy cyfrowej, co z kolei przełoży się na zwiększone zaufanie reklamodawców.

QUALID  skupia się na czterech kluczowych dla zapewnienia jakości reklamy obszarach:

  • Brand Safety – poprawa jakości reklam oraz zwiększenie ochrony wizerunku i bezpieczeństwa marki,
  • Anti-Fraud – ograniczenie oszustw związanych z reklamami oraz wypracowanie rynkowych standardów w zakresie raportowania podejrzanego ruchu,
  • Viewability – wzrost znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklam internetowych,
  • Programmatic – zwiększenie bezpieczeństwa i transparentności zautomatyzowanego systemu zakupu reklam internetowych.

QUALID  to autorski program stworzony przez IAB Polska, rozwijany wraz z ekspertami szeroko pojętej branży reklamowej. Powstał z myślą o wszystkich stronach rynku – wydawcach i sieciach reklamowych, agencjach i domach mediowych, dostawcach narzędzi technologicznych i reklamodawcach.

Time S.A przystępując do programu QUALID:

  • współtworzy bezpieczny ekosystem reklamy cyfrowej w Polsce,
  • stosuje najbardziej efektywne i aktualne rozwiązania,
  • znajduje się w gronie zaufanych firm przestrzegających najwyższych standardów.

Jednym z elementów QUALID są szkolenia, które odbędą wybrani pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy realizowanej po stronie firmy ubiegającej się o znak QUALID. Szkolenie składa się z pięciu modułów: o QUALID, Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability. Zawartość merytoryczna przygotowana została przez Grupy Robocze IAB Polska i zawierają podsumowanie najważniejszych pojęć, mechanizmów i dobrych praktyk w danym obszarze.

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje...
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz...
Lexus (częściowo) żegna się ze swoim logotypem
Co wyróżnia tylną część nadwozia nowego Lexusa NX? Nie trzeba wprawnego oka, by zauważyć, że zamiast pojedynczego logotypu projektanci zastosowali duże, rozstrzelone litery tworzące napis LEXUS. Do tej zmiany warto się przyzwyczaić. Marka żegna się częściowo ze swoim logotypem, a napis na klapie bagażnika pojawi się w kolejnych, nadchodzących modelach. To nie koniec...
Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.
Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764