Rozpoczęła się wspólna akcja Radia Eska i Coca-Cola: Uwolnij radość! - Mundial 2010 w Radiu Eska. Działania są zaplanowane na sześć tygodni i obejmują antenę stacji oraz internet, w którym uruchomiono specjalny serwis www.mundial.eska.pl. Za realizację kampanii, w tym kreację antenową oraz pomysły w internecie odpowiada Pracownia Kreatywna Time 100 (Grupa Radiowa Time SA). Serwis internetowy stworzyła agencja interaktywna K2, a media zaplanował Starcom.
14.06 w Radiu Eska wystartował konkurs mundialowy. Słuchacze mają za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań związanych z mistrzostwami i piłką nożną. Do zabawy należy się zgłaszać smsowo (nr 72740, 2,44 zł w tym VAT). Nagrodę główną jest dwuosobowy wyjazd na finał Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA. Otrzyma ją słuchacz, któremu na antenie uda się „wstrzelić” w setne pytanie i poprawnie na nie odpowiedzieć. Do zdobycia są też m.in. piłki Coca-Cola firmy Adidas, iPody Touch, aparaty cyfrowe i konsole PSP.
Radio Eska przygotowuje specjalne serwisy informacyjne poświęcone mundialowi. Reporterzy będą przekazywać najświeższe informacje, odwiedzać kibiców w całej Polsce i sprawdzać, jak w różnych miejscach fani piłki nożnej „uwalniają radość” z mundialu - jak i komu kibicują. W finałowy weekend Radio Eska skupi się głównie na mundialu. Obecny na miejscu reporter będzie co godzinę relacjonował wydarzenia i przeprowadzał wywiady z kibicami.
W serwisie www.mundial.eska.pl słuchacze znajdą informacje na temat konkursu, nagród, a także zabawy i mundialowe ciekawostki. Internauci mogą zaznaczać w nim miejsca w całej Polsce, w których warto „uwolnić radość” i razem z innymi kibicami przeżywać mundialowe emocje; słuchać relacji z wizyt reporterów Eski u kibiców, zamieszczać komentarze. W serwisie słuchacze mogą również pochwalić się, gdzie będą oglądać mecze i komu kibicują. Najciekawsze miejsca odwiedzi reporter Radia Eska, kibiców nagrodzi mundialowymi gadżetami, a relacja z wydarzenia emitowana będzie na antenie.
Źródło: Time SA