logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Time SA dla akcji

   14.06.2010, przeczytano 1237 razy

Rozpoczęła się wspólna akcja Radia Eska i Coca-Cola: Uwolnij radość! - Mundial 2010 w Radiu Eska. Działania są zaplanowane na sześć tygodni i obejmują antenę stacji oraz internet, w którym uruchomiono specjalny serwis www.mundial.eska.pl. Za realizację kampanii, w tym kreację antenową oraz pomysły w internecie odpowiada Pracownia Kreatywna Time 100 (Grupa Radiowa Time SA). Serwis internetowy stworzyła agencja interaktywna K2, a media zaplanował Starcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/time-sa-dla-akcji-,10816,artykul.html

14.06 w Radiu Eska wystartował konkurs mundialowy. Słuchacze mają za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań związanych z mistrzostwami i piłką nożną. Do zabawy należy się zgłaszać smsowo (nr 72740, 2,44 zł w tym VAT). Nagrodę główną jest dwuosobowy wyjazd na finał Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA. Otrzyma ją słuchacz, któremu na antenie uda się „wstrzelić” w setne pytanie i poprawnie na nie odpowiedzieć. Do zdobycia są też m.in. piłki Coca-Cola firmy Adidas, iPody Touch, aparaty cyfrowe i konsole PSP.

Radio Eska przygotowuje specjalne serwisy informacyjne poświęcone mundialowi. Reporterzy będą przekazywać najświeższe informacje, odwiedzać kibiców w całej Polsce i sprawdzać, jak w różnych miejscach fani piłki nożnej „uwalniają radość” z mundialu - jak i komu kibicują. W finałowy weekend Radio Eska skupi się głównie na mundialu. Obecny na miejscu reporter będzie co godzinę relacjonował wydarzenia i przeprowadzał wywiady z kibicami.

W serwisie www.mundial.eska.pl słuchacze znajdą informacje na temat konkursu, nagród, a także zabawy i mundialowe ciekawostki. Internauci mogą zaznaczać w nim miejsca w całej Polsce, w których warto „uwolnić radość” i razem z innymi kibicami przeżywać mundialowe emocje; słuchać relacji z wizyt reporterów Eski u kibiców, zamieszczać komentarze. W serwisie słuchacze mogą również pochwalić się, gdzie będą oglądać mecze i komu kibicują. Najciekawsze miejsca odwiedzi reporter Radia Eska, kibiców nagrodzi mundialowymi gadżetami, a relacja z wydarzenia emitowana będzie na antenie.

Źródło: Time SA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764