logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Time SA obsłuży kampanię PIP „Na fali pierwszej pracy”

  PR 22.07.2014, przeczytano 1050 razy

Time SA wspiera kampanię informacyjną „Na fali pierwszej pracy” organizowaną  przez Państwową Inspekcję Pracy. Patronem jest Radio ESKA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/time-sa-obsluzy-kampanie-pip-na-fali-pierwszej-pracy,22225,artykul.html

Kampania „Na fali pierwszej pracy” skierowana jest do młodzieży szkolnej i akademickiej podejmującej pracę sezonową na terenie województwa zachodniopomorskiego. Ma na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy przy zatrudnianiu, w szczególności o uprawnieniach i obowiązkach związanych z określonymi rodzajami umów, czasem pracy, wynagrodzeniem oraz zagrożeniami zawodowymi, które mogą wystąpić podczas wykonywania pracy. W toku kampanii prowadzone będą kontrole zakładów zatrudniających młodych pracowników sezonowych.

Kampania medialna rozpoczęła się 21 lipca i potrwa do 10 sierpnia. Realizowana będzie we wszystkich stacjach Grupy Radiowej Time (Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio PLUS, Radio Eska ROCK) oraz w Radiu ZET. Wesprą ją działania w Internecie na stronie www.eska.pl. Kampania odsłonowa dostępna jest na www.eskaGO.pl.

W nadmorskich miejscowościach na terenie województwa zachodniopomorskiego pojawią się specjalne  stoiska, przy których można będzie skorzystać z pomocy ekspertów Państwowej Inspekcji Pracy.

W ramach kampanii młodzi w wieku od 16 do 26 lat mogą wziąć udział w specjalnym konkursie filmowym „Moja pierwsza praca”. Filmy wykonane dowolną techniką, które pozytywnie oceni komisja kwalifikacyjna, zostaną opublikowane na portalach internetowych oraz na stronie internetowej kampanii „Na fali pierwszej pracy”.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

www.nafalipierwszejpracy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764