Marka Salomon przełamuje stare schematy i stereotypy, startując z jesienną kampanią pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay. Akcji towarzyszy konkurs. Za realizację odpowiada agencja ESKADRA.
Ruszyła kampania Salomona pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay. Akcji towarzyszy konkurs, w którym klienci marki codziennie mają okazję wygrać outdoorowy plecak. Uczestnicy zawalczą też o główną nagrodę, czyli wycieczkę dla dwóch osób do Machu Picchu.
Głównym celem kampanii jest przełamywanie starych schematów i stereotypów. Marka walczy z nimi i zachęca klientów do aktywnego wypoczynku takimi hasłami jak: Kobiety to słaba płeć? BZDURA!, Ubieraj się zgodnie z własnym DRESS CODE'EM!, Męskie sprawy tylko dla prawdziwych macho? A SKĄD! czy Znajdź swój prawdziwy OPEN SPACE, gdzie będziesz SAM NA SAM z naturą!.
Przy realizacji kampanii Salomon kontynuuje współpracę z ESKADRĄ. Tym razem do zadań krakowskiej agencji należało zaimplementowanie globalnej adresowanej do kobiet kampanii ANY PATH YOUR WAY na rynek polski oraz poszerzenie grupy docelowej o mężczyzn. Powstała koncepcja i kreacja pod nowym hasłem: #theSalomonWay. Eskadra opracowała również mechanikę konkursową oraz zajęła się obsługą mediów.
Akcja trwa od 7 października do 7 listopada 2019 roku.
Źródło: Eskadra