logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Timecode: rebranding na 20-lecie

  PR 25.06.2024, przeczytano 273 razy
ilustracja

Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/timecode%3A-rebranding-na-20-lecie,404785,artykul.html

Timecode Film Production został założony w 2004 roku przez Tomka Dławichowskiego i Filipa Tomanna, którzy od początku kierują studiem. Przez dwie dekady firma zrealizowała ponad 1000 projektów, pracując dla największych marek lokalnych i międzynarodowych.

"Od samego początku postawiliśmy na jakość naszych produkcji oraz innowacje. To pozwoliło nam utrzymać się w branży nieprzerwanie od 2004 roku. Jesteśmy
z tego naprawdę dumni. Jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji Timecode, pozytywnej energii jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość. Jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji."
 – powiedział Tomek Dławichowski, współwłaściciel i partner zarządzający.

ilustracjastrzałka

W logotypie całkowicie wymieniono godło marki oraz zdefiniowano nową, wibrującą paletę kolorystyczną, utrzymaną w energetycznych barwach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. Zachowana została typografia logotypu "timecode". Nowy znak graficzny to połączenie współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej. Składa się on z trzech obiektów geometrycznych, symbolizujących nowoczesną komunikację oraz nawiązujących do symboliki internetowego odtwarzacza filmów, a jednocześnie do tradycyjnej kamery filmowej, która podkreśla DNA firmy. Całość uzupełnia okolicznościowy dodatek w postaci wpisanego w pół okrąg napisu „20-LECIE TIMECODE * 20TH ANNIVERSARY”.
W ramach zmian w komunikacji wizualnej, został też odświeżony graficznie showreel studia: https://vimeo.com/710741115

Obchodzenie rocznicy dwudziestolecia to doskonały moment na odświeżenie wizerunku marki, zwłaszcza jeśli ostatnie działania brandingowe miały miejsce 10 lat temu. Nawet jeśli marka ma bardzo przyzwoicie zaprojektowaną identyfikację, to żeby podkreślić jej witalność warto przeprowadzić lifting” – powiedział Pablo Biardzki z Brandwell, agencji brandingowej, która przygotowała nową identyfikację Timecode Film Production.

Doświadczenie Timecode obejmuje produkcję filmów reklamowych i sesji fotograficznych, ich lokalizację na inne rynki (w szczególności CEE), produkcję assetów digitalowych, animacji, a także kompleksową obsługę projektów branded content - od koncepcji po realizację. Timecode jako jeden z pierwszych domów produkcyjnych na polskim rynku, już w 2007 roku uruchomił własny dział postprodukcji i animacji 2d/3d, co pozwoliło firmie na poszerzenie profilu działalności i znaczne optymalizacje budżetowe.

"Jesteśmy dumni z naszej historii i osiągnięć, ale również z niezmienności struktury właścicielskiej, która gwarantuje stabilność i ciągłość w realizacji projektów. Nasz sukces opiera się na zaufaniu klientów i niezmiennej od 20 lat wysokiej jakości produkcji. Przez te wszystkie lata mieliśmy okazję pracować i współpracować ze wspaniałymi ludźmi, którzy razem z nami tworzyli wizerunek firmy. Cieszymy się bardzo, że wiele z tych osób pracuje z nami nadal" - powiedział Filip Tomann, współwłaściciel i partner zarządzający.

Realizacje domu produkcyjnego Timecode były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak EFFIE, Kreatura, Media Trendy, Złote Orły, Złote Spinacze, PIKE, Promax BDA. Firma współpracuje z czołowymi markami z różnych branż, zarówno polskimi, jak i międzynarodowymi. Timecode pracował między innymi dla: Allegro, Asseco, BMW, Blik, Carlsberg, Good Mills, IKEA, Jeronimo Martins, Kruszwica, Lubella, Maspex, Nestle, PKO BP, Pilsner Urquell, Polpharma, Procter & Gamble, Sanofi, Sephora, Volkswagen, Wedel, Żywiec.

Timecode Film Production od 2010 roku angażuje się także w działania z zakresu CSR i ESG, tworząc min. kampanie społeczne – w tym słynną „Mafię dla Psa” (link: https://youtu.be/1quiKLMy0ng?si=2m1-sJoaZUXrVO6j ). Jest również pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla początkujących twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja (w tym roku odbędzie się 6 edycja). Konkurs stał się platformą dla młodych talentów, którym Timecode pomaga zaistnieć w środowisku reklamowym. W 2022 roku firma włączyła się aktywnie w tworzenie organizacji branżowej Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR). W ramach wolontariatu, pracownicy Timecode wpierają działania stowarzyszenia tj. konferencje, warsztaty, szkolenia i inicjatywy związane z promocją zrównoważonej produkcji reklamowej.

Źródło: Timecode Film Production

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764