logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Timecode: rebranding na 20-lecie

  PR 25.06.2024, przeczytano 1071 razy
ilustracja

Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/timecode%3A-rebranding-na-20-lecie,404785,artykul.html

Timecode Film Production został założony w 2004 roku przez Tomka Dławichowskiego i Filipa Tomanna, którzy od początku kierują studiem. Przez dwie dekady firma zrealizowała ponad 1000 projektów, pracując dla największych marek lokalnych i międzynarodowych.

"Od samego początku postawiliśmy na jakość naszych produkcji oraz innowacje. To pozwoliło nam utrzymać się w branży nieprzerwanie od 2004 roku. Jesteśmy
z tego naprawdę dumni. Jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji Timecode, pozytywnej energii jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość. Jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji."
 – powiedział Tomek Dławichowski, współwłaściciel i partner zarządzający.

ilustracjastrzałka

W logotypie całkowicie wymieniono godło marki oraz zdefiniowano nową, wibrującą paletę kolorystyczną, utrzymaną w energetycznych barwach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. Zachowana została typografia logotypu "timecode". Nowy znak graficzny to połączenie współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej. Składa się on z trzech obiektów geometrycznych, symbolizujących nowoczesną komunikację oraz nawiązujących do symboliki internetowego odtwarzacza filmów, a jednocześnie do tradycyjnej kamery filmowej, która podkreśla DNA firmy. Całość uzupełnia okolicznościowy dodatek w postaci wpisanego w pół okrąg napisu „20-LECIE TIMECODE * 20TH ANNIVERSARY”.
W ramach zmian w komunikacji wizualnej, został też odświeżony graficznie showreel studia: https://vimeo.com/710741115

Obchodzenie rocznicy dwudziestolecia to doskonały moment na odświeżenie wizerunku marki, zwłaszcza jeśli ostatnie działania brandingowe miały miejsce 10 lat temu. Nawet jeśli marka ma bardzo przyzwoicie zaprojektowaną identyfikację, to żeby podkreślić jej witalność warto przeprowadzić lifting” – powiedział Pablo Biardzki z Brandwell, agencji brandingowej, która przygotowała nową identyfikację Timecode Film Production.

Doświadczenie Timecode obejmuje produkcję filmów reklamowych i sesji fotograficznych, ich lokalizację na inne rynki (w szczególności CEE), produkcję assetów digitalowych, animacji, a także kompleksową obsługę projektów branded content - od koncepcji po realizację. Timecode jako jeden z pierwszych domów produkcyjnych na polskim rynku, już w 2007 roku uruchomił własny dział postprodukcji i animacji 2d/3d, co pozwoliło firmie na poszerzenie profilu działalności i znaczne optymalizacje budżetowe.

"Jesteśmy dumni z naszej historii i osiągnięć, ale również z niezmienności struktury właścicielskiej, która gwarantuje stabilność i ciągłość w realizacji projektów. Nasz sukces opiera się na zaufaniu klientów i niezmiennej od 20 lat wysokiej jakości produkcji. Przez te wszystkie lata mieliśmy okazję pracować i współpracować ze wspaniałymi ludźmi, którzy razem z nami tworzyli wizerunek firmy. Cieszymy się bardzo, że wiele z tych osób pracuje z nami nadal" - powiedział Filip Tomann, współwłaściciel i partner zarządzający.

Realizacje domu produkcyjnego Timecode były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak EFFIE, Kreatura, Media Trendy, Złote Orły, Złote Spinacze, PIKE, Promax BDA. Firma współpracuje z czołowymi markami z różnych branż, zarówno polskimi, jak i międzynarodowymi. Timecode pracował między innymi dla: Allegro, Asseco, BMW, Blik, Carlsberg, Good Mills, IKEA, Jeronimo Martins, Kruszwica, Lubella, Maspex, Nestle, PKO BP, Pilsner Urquell, Polpharma, Procter & Gamble, Sanofi, Sephora, Volkswagen, Wedel, Żywiec.

Timecode Film Production od 2010 roku angażuje się także w działania z zakresu CSR i ESG, tworząc min. kampanie społeczne – w tym słynną „Mafię dla Psa” (link: https://youtu.be/1quiKLMy0ng?si=2m1-sJoaZUXrVO6j ). Jest również pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla początkujących twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja (w tym roku odbędzie się 6 edycja). Konkurs stał się platformą dla młodych talentów, którym Timecode pomaga zaistnieć w środowisku reklamowym. W 2022 roku firma włączyła się aktywnie w tworzenie organizacji branżowej Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR). W ramach wolontariatu, pracownicy Timecode wpierają działania stowarzyszenia tj. konferencje, warsztaty, szkolenia i inicjatywy związane z promocją zrównoważonej produkcji reklamowej.

Źródło: Timecode Film Production

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764