logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Timecode Film Production w nowym biurze przy Placu Konesera

  PR 12.10.2022, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

Obchodzący w tym roku swoją 18 rocznicę powstania dom produkcyjny Timecode Film Production, ma nową siedzibę. Przeprowadzka jest związana ze zmieniającym się stylem pracy w branży kreatywnej, a w szczególności z jej wymiarem hybrydowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/timecode-film-production-w-nowym-biurze-przy-placu-konesera,397584,artykul.html

- Od czasu pandemii większość naszych pracowników wykonuje swoje obowiązki zdalnie. Wdrożyliśmy w tym czasie sprawny system komunikacji, przetestowaliśmy różne narzędzia online i obecnie hybrydowy charakter pracy nie ma wpływu na sprawność procesów w firmie. Co ważne, wszyscy chcieliby w przyszłości pracować nadal w taki właśnie sposób. Uznaliśmy, że nasze żoliborskie biuro,  w którym mieliśmy  6 pomieszczeń, jest już niedostosowane do tych potrzeb. Stąd zmiana siedziby. Cały czas pozostajemy w klimacie historycznej  zabudowy. Tym razem jesteśmy w pochodzącym z XIX wieku budynku przy ul. Markowskiej 20, tuż przy Placu Konesera. Oprócz niezwykłej atmosfery cieszy nas bliskość rezydujących na terenie Konesera agencji reklamowych i firm z branży kreatywnej, co znacznie ułatwia komunikację i komfort współpracy. - powiedział Tomek Dławichowski – managing partner w Timecode Film Production.

Nowe biuro zostało zaprojektowane tak, aby optymalnie wykorzystywać warunki pracy hybrydowej. Składa się z dużej, otwartej przestrzeni dla zespołów produkcyjnych, którą można szybko przearanżować na potrzeby spotkań PPM oraz dwóch wydzielonych, pomieszczeń dla postprodukcji. W dwupoziomowym biurze znalazło się też miejsce dla teamu odpowiedzialnego za organizację konkursu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców motion designu i animacji reklamowej.

Na potrzeby komunikacji, firma przygotowała animację prezentującą zmianę siedziby.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764