logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Timecode Film Production w nowym biurze przy Placu Konesera

  PR 12.10.2022, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

Obchodzący w tym roku swoją 18 rocznicę powstania dom produkcyjny Timecode Film Production, ma nową siedzibę. Przeprowadzka jest związana ze zmieniającym się stylem pracy w branży kreatywnej, a w szczególności z jej wymiarem hybrydowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/timecode-film-production-w-nowym-biurze-przy-placu-konesera,397584,artykul.html

- Od czasu pandemii większość naszych pracowników wykonuje swoje obowiązki zdalnie. Wdrożyliśmy w tym czasie sprawny system komunikacji, przetestowaliśmy różne narzędzia online i obecnie hybrydowy charakter pracy nie ma wpływu na sprawność procesów w firmie. Co ważne, wszyscy chcieliby w przyszłości pracować nadal w taki właśnie sposób. Uznaliśmy, że nasze żoliborskie biuro,  w którym mieliśmy  6 pomieszczeń, jest już niedostosowane do tych potrzeb. Stąd zmiana siedziby. Cały czas pozostajemy w klimacie historycznej  zabudowy. Tym razem jesteśmy w pochodzącym z XIX wieku budynku przy ul. Markowskiej 20, tuż przy Placu Konesera. Oprócz niezwykłej atmosfery cieszy nas bliskość rezydujących na terenie Konesera agencji reklamowych i firm z branży kreatywnej, co znacznie ułatwia komunikację i komfort współpracy. - powiedział Tomek Dławichowski – managing partner w Timecode Film Production.

Nowe biuro zostało zaprojektowane tak, aby optymalnie wykorzystywać warunki pracy hybrydowej. Składa się z dużej, otwartej przestrzeni dla zespołów produkcyjnych, którą można szybko przearanżować na potrzeby spotkań PPM oraz dwóch wydzielonych, pomieszczeń dla postprodukcji. W dwupoziomowym biurze znalazło się też miejsce dla teamu odpowiedzialnego za organizację konkursu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców motion designu i animacji reklamowej.

Na potrzeby komunikacji, firma przygotowała animację prezentującą zmianę siedziby.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764