logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Timecode Film Production z animacją promującą Konkurs Chopinowski

  PR 11.03.2020, przeczytano 1647 razy
ilustracja

Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował animację przewodnią na 18-ty Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. Będzie ona towarzyszyć promocji Konkursu oraz transmisjom z przesłuchań i koncertów, prowadzonym w internecie przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-timecode-film-production-z-animacja-promujaca-konkurs-chopinowski,386034,artykul.html

Dzięki streamingowi online wydarzenie to będzie miało zasięg globalny. Jak można przeczytać w komunikacie NIFC:

- Śladem Konkursu z 2015r. wszystkie przesłuchania będą transmitowane online – jednak w 2020 r. transmisja ta pierwszy raz zostanie przeprowadzona w jakości 4K, wzorem najważniejszych imprez sportowych, takich jak mistrzostwa świata w piłce nożnej. Jako że Konkurs Chopinowski budzi nie mniejsze emocje, jego „kibice” zasługują na dostęp do konkursowych zmagań w tej samej, najwyższej jakości.

Wszystkie transmisje będzie można śledzić na stronie www.chopin2020.pl oraz na kanale Instytutu Chopina na platformie YouTube, który ma ponad 130 tys. Subskrybentów i blisko 70 mln wyświetleń.

Animacja promująca Konkurs przygotowana przez zespół domu produkcyjnego Timecode Film Production, została zrealizowana w technice 2d z elementami 3d. Jako motyw przewodni wykorzystano plakat tegorocznej edycji, natomiast w warstwie muzycznej finałowy fragment koncertu e-moll Fryderyka Chopina, w wykonaniu Kate Liu –  laureatki III nagrody w poprzedniej edycji Konkursu.

Źródło: Timecode Film Production

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764